شناسهٔ خبر: 21339695 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شاهد افتخار آفرینی ارامنه در تیم‌های ملی و باشگاهی ایران بوده ایم

وزیر ورزش گفت: چه در ورزش‌های تیمی چه در ورزش‌های انفرادی شاهد افتخار آفرینی ارامنه در تیم‌های ملی و باشگاهی ایران بوده ایم.

صاحب‌خبر -
شاهد افتخار آفرینی ارامنه در تیم‌های ملی و باشگاهی ایران بوده ایمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاحیه چهل و نهمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی ارامنه ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای جنگ تحمیلی بخصوص شهدای ارامنه افزود: بسیار خوشحالم از اینکه در جمع هموطنان ارامنه خود در همچین مراسم باشکوهی حضور پیدا می‌کنم.
سلطانی فر گفت: خدا را شکر می‌کنم در جمع هموطنانی هستم که در طول چهل سال گذشته در جهت تثبیت حاکمیت جمهوری اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و حفظ منافع ملی کشور در کنار سایر اقوام و هموطنان خودشان از ادیان مختلف کارنامه بسیار درخشانی داشته اند. جامعه ارامنه هم در خلال هشت سال جنگ تحمیلی شهدای گرانقدری را تقدیم این نظام و کشورشان کردند و هم در دوران سازندگی و حرکت توسعه کشور شانه به شانه بقیه ایرانیان از اقوام و ادیان مختلف قدم‌های اساسی برداشتند و همت والایی را به خرج دادند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به قهرمانان ورزشی بزرگ ارامنه در تیم‌های ملی افزود: چه در ورزش‌های تیمی چه در ورزش‌های انفرادی شاهد افتخار آفرینی ارامنه در تیم‌های ملی و باشگاهی ایران بوده ایم. دوره‌ای را به یاد دارم که تیم بزرگ فوتبال آرارات یکی از بزرگترین قطب‌ها و تیم‌های قوی لیگ ایران بود که امیدوار هستم با تدابیری که دست اندرکاران این باشگاه اتخاذ می‌کنند مجددا شاهد حضور تیم فوتبال آرارات در لیگ برتر فوتبال کشور و افتخار آفرینی همه فوتبالیست‌های ارامنه در سطح ملی و باشگاهی باشیم.
سلطانی در پایان گفت: از اینکه می‌بینم با همدلی، هماهنگی، جوانمردی، عشق و دوستی در کنار یکدیگر یک رویداد بزرگ ورزشی را رقم می‌زنید بسیار خوشحالم و مطمئن باشید که ما هم با همه توان از برگزاری این رویداد باشکوه حمایت کرده و تلاش می‌کنیم ورزشکاران ارامنه در افتخار آفرینی همه قهرمانان ما شریک و سهیم باشند.

نظر شما