شناسهٔ خبر: 21339481 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

از قرارداد ترکمانچای تا بازتاب تغییر یک مدیر

سال 93 بود که خبری مبنی بر واگذاری مجتمع محمدآباد به شرکت سهامی خاص توسط منتظری، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین اعلام شد. با تشکیل این شرکت و سهامداری

صاحب‌خبر - سال 93 بود که خبری مبنی بر واگذاری مجتمع محمدآباد به شرکت سهامی خاص توسط منتظری، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین اعلام شد. با تشکیل این شرکت و سهامداری 21 شهرداری استان، مدیریت مجتمع و نظارت بر امور پردازش و دفن، تولید کمپوست و... توسط این شرکت و با نظارت استانداری قزوین، و هیات مدیره‌ای که مرکب از شهرداران استان هستند؛ اداره می‌شد.
اعضای هیات مدیره شرکت پردازش نصر محمدآباد را شهرداران شهرهای استان تشکیل می‌دهند و ریاست هیات مدیره آن بر نیز عهده مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین است.
این شرکت از ابتدا با هدف تمرکز پسماندهای شهرهای استان در محمدآباد و ایجاد وحدت رویه بر مدیریت این پسماندها از مرحله پردازش تا دفع و تولید کمپوست راه‌اندازی شد که پیش از آن تنها به مکانی برای دپوی زباله تبدیل شده بود و عملا پردازشی در آن اتفاق نمی‌افتاد.
سه سال پس از راه اندازی و فعالیت این شرکت، در حالی که این اتفاق در شورای چهارم رخ داد و نقد و انتقادی از اعضای آن شورا درباره این شرکت، رسانه ای نشده بود؛ در جلسه‌ی علنی پارلمان محلی قزوین، برخی از اعضای شورای پنجم انتقاد تند و تیزی را متوجه عملکرد این شرکت بدنبال تغییر مدیریت آن کردند؛ انتقاداتی که گاه از مرز انتقاد گذشت و احد چگینی یکی از اعضای شورا، واگذاری زمین شهرداری قزوین به این شرکت را با قرارداد ترکمانچای مقایسه کرد و از حیاط خلوت استانداری سخن گفت و تاکید کرد که این شرکت باید با شهرداری قزوین تصفیه حساب کند و شهرداری، بعد از تصفیه براساس سهم خود با شرکت پردازش نصر وارد مذاکره شود.
درخشش دانش آموز قزوینی با 7مدال بین المللی در مسابقات ملی و بین المللی ریاضی جنوب شرق آسیا،گزارشی با عنوان سینما، زن و دیگر هیچ به مناسبت روز ملی سینما و خبری ویژه از همتی استاندار قزوین به عنوان گزینه استانداری فارس به نقل از نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و آسفالت معابر160روستای استان توسط بنیاد مسکن از عناوین روزنامه ولایت در شماره جدید هستند.
استان قزوین دارای 101 رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه است.
6012/7388خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

نظر شما