شناسهٔ خبر: 21333616 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

هزینه کردن در بخش برنامه‌های معنوی مانع هجمه‌های فرهنگی دشمنان است

گروه فرهنگی: جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در امر بسیج گفت: هزینه کردن در راستای برنامه‎های فرهنگی و معنوی در استان مانع نفوذ هجمه‌های فرهنگی دشمنان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، رمضان بهزادی، جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امر بسیج امروز، 21شهریورماه در مراسم اختتامیه جشنواره سراج منیر، اظهار کرد: توسط هیأت داوران ۱۵ گروه مولودی‌خوان، ۲۱ نفر در بخش تکنوازی بالای ۱۶ سال و ۱۱ تکنواز زیر ۱۶ سال به بخش پایانی جشنواره راه یافتند.

وی با بیان اینکه حدود 149 نفر در این جشنواره از 7 استان کشور اعلام آمادگی کردند، افزود: از این تعداد 149 نفر حدود 104نفر در این جشنواره به رقابت پرداختند که 70درصد از آنها جز برترین ها شناخته شدند.

بهزادی با اشاره به بخش های جشنواره سراج منیر، بیان کرد: این جشنواره در سه بخش گروه‌نوازی، تک‌نوازی به داوری استادان سیدبهاالدین حسینی، منصور مرادی و افشین ارشدی  برگزار شد.

وی عنوان کرد: ترویج تفکر عرفان اسلامی و تبادل فرهنگ متعادل هنر‌های آئینی و عرفانی  بین استان‌ها، آشنایی آنها با فرهنگ مولودی خوانی کردستان، توجه بیشتر به فرهنگ بومی و محلی و همچنین تشویق جوانان و نوجوانان برای روی آوردن به این فرهنگ غنی و معنوی از اهداف برگزاری این جشنواره در استان بود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: هزینه کردن در راستای برنامههای فرهنگی و معنوی در استان مانع نفوذ هجمه‌های فرهنگی دشمنان می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در امر بسیج یادآور شد: امیدواریم بتوانیم جشنواره سراج منیر را در آینده در سطح ملی و بین المللی برگزار کنیم چراکه اجرای این گونه برنامه‌های معنوی موجب وحدت بیشتر می‌شود.

نظر شما