شناسهٔ خبر: 21331535 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

برد تاریخی شاگردان برانکو با تیم ده نفره | الاهلی ۱- پرسپولیس ۳

- همشهری آنلاین: پرسپولیس برانکو در شرایطی که از دقیقه ۱۰ با اخراج کمال کامیابی نیا با یک بازیکن کمتر برابر الاهلی قرار گرفته بود، توانست با صعود به مرحله نیمه نهایی برگ تازه ای به تاریخ این باشگاه سنجاق کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه؛ در جریان دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹:۴۵ در ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سه بر یک شاگردان برانكو ايرانكوويچ به پایان رسید.

الاهلی عربستان 0 پرسپولیس 1

(دقیقه 5، علی علیپور): فرار علی علیپور و استفاده مناسب از قدرت بدنی‌اش بهترین فرصت را در مصافی تک به تک برای سرخپوشان قرار داد که ضربه این مهاجم تبدیل به گل اول پرسپولیس شد.

الاهلی (1-1)

تیم الاهلی عربستان پس از چند پاس پشت محوطه جریمه توپ را به صالح المری رساند و این بازیکن هم پس از جا گذاشتن شجاع خلیل زاده که برای گرفتن توپ به سمت او هجوم برده بود، موفق شد در دقیقه 52 گل تساوی را به ثمر برساند.

پرسپولیس (2-1)

در دقیقه 80 ارسال زیبای رسن موقعیت خوبی را در محوطه جریمه نصیب سرخپوشان کرد. توپ ارسالی به محوطه جریمه پس از چند رفت و برگشت در شش قدم دروازه الاهلی به شایان مصلح رسید و این بازیکن هم توپ را به سمت دروازه زد، که در این صحنه دخالت موتاز هوساوی با دست مانع گل شدن توپ شد. داور مسابقه هم بلافاصله در سوت خود دمید و این بازیکن را اخراج کرد تا یک بازیکن برای زدن ضربه انتخاب شود. گادوین منشا بازیکن تعویضی پرسپولیس انتخاب برانکو برای زدن ضربه پنالتی بود و این مهاجم نیجریه ای هم با تمرکز بالا توپ را برخلاف حرکت دروازه بان به سمت چپ او زد تا پرسپولیس در آستانه صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

پرسپولیس (3-1)

در دقیقه 4+90 مهدی طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق مانند منشا ضربه خود را تبدیل به گل کند تا صعود نماینده ایران به جمع 4 تیم برتر آسیا قطعی شود.

نظر شما