شناسهٔ خبر: 21329225 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

الاهلی عربستان ۱ - پرسپولیس ۳

بازگشت رویایی با تعویض‌های برانکو/ تاریخ‌سازی پرسپولیس در آسیا

71518

تیم فوتبال الاهلی عربستان در جریان دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در ابوظبی میزبان پرسپولیس ایران بود که این دیدار با برتری نماینده ایران به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جریان دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹:۴۵ در ابوظبی به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار در نهایت با برتری سه بر یک پرسپولیس ایران به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار علی علیپور در دقیقه ۴، گادوین منشا در دقیقه ۸۱ و مهدی طارمی در دقیقه ۹۰+۴ گلزنی کردند و گل الاهلی را نیز صالح الامری در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند.

دقیقه ۹۰+۴: اعلام یک خطای پنالتی به سود تیم پرسپولیس، این فرصت را برای طارمی ایجاد کرد تا در این بازی گلزنی کند و او سومین گل پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دقیقه۸۱: در پی یک فعل و انفعال، توپ روی خط دروازه به دست مدافع الاهلی خورد و داور مسابقه علاوه بر اخراج این بازیکن نقطه پنالتی را نشان داد و در ادامه منشا پشت توپ قرار گرفت و دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۷۲:پشت محوطه جریمه پرسپولیس یاران الاهلی صاحب توپ شدند و در ادامه صالح الامری را صاحب توپ کردند اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: توپ ربایی خوب مهدی طارمی درون محوطه جریمه حریف، با عث شد در ادامه توپ به احمدزاده برسد اما ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: صالح الامری وارد محوطه جریمه شد و با جاگذاشتن مدافعان حریف، با یک ضربه زیبا دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه۵۰: سعید المولد از پشت محوطه جریمه پرسپولیس دروازه این تیم را هدف قرار داد که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: با اشتباه مدافعان پرسپولیس تایسیر جاسم پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه پای راست دروزاه بیرانوند را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۱۹: علی علیپور باز هم از سمت راست حرکت کرد و با عبور از یک مدافع، ضربه‌ای را با پای راست به سمت دروازه زد اما شوت این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: اینبار علی علیپور حرکتی را از سمت راست انجام داد و در حالی که مهدی طارمی در فرصت بسیار مناسبی بود اما پاس علیپور به طارمی نرسید و با دخالت مدافع حریف به بیورن رفت.

دقیقه ۱۶: مهدی طارمی در میان مدافعان حریف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما شوت او به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: کمال کامیابی نیا با خطای شدید که روی ولید باخشووین انجام داد، از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد تا پرسپولیس خیلی زود ۱۰ نفره شود و کار سختی برای حفظ پیروزی داشته باشد.

دقیقه ۴: ارسال خوب شاگردان برانکو در میان مدافعان حریف فرصت خوبی را برای علی علیپور ایجاد کرد و این بازیکن هم دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۲: ارسال کرنر توسط یران الاهلی فرصت خوبی برای این تیم ایجاد کرد و درحالی که شجاع خلیل زاده قصد داشت با یک ضربه سر توپ را دفع کند، ضربه سر او را بیرانوند مهار کرد تا وارد دروازه نشود.

ترکیب پرسپولیس: ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده ( ۷۷ شایان مصلح)، محسن مسلمان (۶۱ بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور  (۶۵ گادوین منشا) و مهدی طارمی

ترکیب الاهلی عربستان: محمد الاویس، ولید باخشووین، تایسیر جاسم، محمد عبدالشافی، محمد الفتیل، صالح العمری، کلاودیمیر د سوزا، سعید المولد، معتز هوساوی، لئوناردو د سوزا و عمر السومه

این گزارش به مرور تکمیل شده است.

انتهای پیام

نظر شما