شناسهٔ خبر: 21327281 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

آخرین جزئیات قتل ۲ خواهر در تهرانپارس توسط پدر / شنیده شدن صدای «بابا،‌ بابا» قبل از قتل

پدر با ضربات متعدد چاقو دو دخترش را به قتل رساند و پس از قتل با دست‌نوشته‌ای علت جنایت را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
حدود ساعت 23 شب گذشته مأموران کلانتری 126 تهرانپارس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند که یک پدر دو دخترش را به قتل رسانده و سپس خودکشی کرده است.

به گزارش نامه نیوز، بنابر اظهارات مأموران عامل جنایت، با خواهرش تماس گرفته و اعلام کرده بود پس از به قتل رساندن دو دخترش، در منزلشان با سیانور خودکشی کرده است که مأموران در صحنه جرم حاضر شده و ‌عامل جنایت درحالیکه نیمه‌جان بود با اورژانس به بیمارستان تهرانپارس منتقل و مراتب به به بازپرس امور جنایی تهران اعلام شد.

دقایقی بعد از اعلام خبر، قاضی ایلخانی در صحنه جرم که یک آپارتمان سه طبقه در فلکه سوم تهرانپارس، خیابان 198 شرقی بود حاضر و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شد.

با حضور بازپرس در محل جنایت مشاهده شد اجساد غرق در خون دو دختر هفده و بیست و یک ساله به نام سوگند و سولماز در حالیکه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده‌اند، داخل آشپزخانه افتاده است همچنین یک قمه که جنایت با آن انجام شده بود،‌ داخل آشپزخانه کشف شد.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان با دست‌نوشته‌ای روی تلویزیون مواجه شدند که قاتل در آن عنوان کرده بود به خاطر اختلافاتی که با همسر و برادران همسرم داشتم این کار را انجام دادم، برادرهای همسرم در زندگی من دخالت کرده و باعث شدند به من خسارات مالی وارد شود.

کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها سراغ همسایه‌های مقتولان رفتند که یکی از همسایه‌‌ها در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود ساعت 8:30 شب با صدای «بابا،‌ بابا» یکی از دخترها تا مقابل در خانه آنها آمدم اما صدا قطع شد و به منزلمان برگشتم.

بررسی‌ها در رابطه با این پرونده نشان داد که مادر این دو دختر حدود 40 روز قبل منزل را ترک کرده و به خانه رفت‌وآمد نداشته است همچنین عامل جنایت دارای شغل بوده و وضعیت مالی بدی نداشته‌ است.

تحقیقات درباره این پرونده‌ها ادامه داشت که خبر رسید عامل جنایت در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرانجام با دستور قاضی ایلخانی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت، اجساد هر سه نفر برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

نظر شما