شناسهٔ خبر: 21324211 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست دادسرای جنائی تهران درگفت وگوبا خبرنگارقضایی ایرنا:

متهم ردیف چهارم پرونده قتل بنیتا هم دستگیر شد

تهران - ایرنا - سرپرست دادسرای جنائی تهران از دستگیری «الف. ب» متهم ردیف چهارم پرونده قتل بینتا، که مدتی متواری بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

قاضی محمد شهریاری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا ، افزود: این متهم همان کسی است که روز سرقت خودرو و ربوده شدن طفل هشت ماهه، همراه با دو متهم دیگر یعنی 'م.و' و 'م. ش' برای تهیه شیشه به خیابان مشیریه رفته بود.
معاون دادستان با بیان اینکه تحقیقات از این متهم در حال انجام است، گفت: او فردا در دومین جلسه رسیدگی به پرونده عاملان قتل بنیتا حاضر می شود.
شهریاری درباره متهم ردیف سوم این پرونده اظهار کرد: پرونده متهم ردیف سوم برای رسیدگی به دادگاه کیفری ٢ ارسال شده است.
به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، دادگاه عاملان قتل نوزاد هشت ماهه با نام بنیتا دوشنبه ٢٠ شهریور در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور طرفین پرونده، وکلا، افراد مطلع، نماینده حقوقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمانده انتظامی پاکدشت و خاتون آباد، نماینده دادستان و دو مستشار به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.
در این جلسه دادگاه اولیای دم بنیتا، وکیل مدافع اولیای دم، متهمان ردیف اول و دوم و همچنین دو مطلع در جایگاه حاضر شدند و مطالب خود را بیان کردند.
براساس اعلام قاضی محمدی کشکولی جلسه دوم و احتمالا آخرین جلسه دادگاه، فردا چهارشنبه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا ، ٢٩تیر امسال خبر ربوده شدن دختربچه هشت ماهه‌ای در شبکه‌ های اجتماعی دست به دست شد تا اینکه پس از ٦ روز و با وجود همه تلاش‌ها، جسد این دختربچه در خودروی به سرقت رفته پدرش در پاکدشت ورامین کشف شد.
پلیس آگاهی تهران، ربایندگان خودرو و کودک هشت ماهه را دستگیر و با حضور متهمین در مقابل منزل این کودک، صحنه جرم با حضور مأموران پلیس آگاهی بازسازی شد.
عاملان قتل این کودک هشت ماهه بعدا مدعی شدند بعد از سرقت خودرو و گذاشتن آن در پاکدشت، موضوع را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دادند و اقدامی برای نجات جان کودک انجام نشد اما بلافاصله این ادعای کذب آنان نخست از سوی مأموران نیروی انتظامی و سپس از سرپرست دادسرای جنائی استان تهران رد شد.
اجتمام**٧٣٢٩ ** 1569
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*

نظر شما