شناسهٔ خبر: 21323261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جشنواره تئاتر در خورموج برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی از برگزاری جشنواره تئاتر در شهرخورموج خبر داد و گفت: نرم افزار نوحه های پامنبری تا قبل از محرم امسال رونمایی می شود.

صاحب‌خبر -

جشنواره تئاتر در خورموج برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید زارعی با اشاره به برنامه‌های پیش رو در سطح شهرستان اظهار داشت: این جشنواره نتیجه برگزاری دوسال کارگاه تئاتر با تدریس استاد فرید میرشکار می باشد که حدود سی نفر در این دوسال تحت نظر وی به آموزش پرداخته اند.

زارعی افزود: دراولین روز جشنواره یکشنبه بیست‌وششم شهریور نمایش خرید به نویسندگی حسن ابوالحسنی٬ دوشنبه نمایش همین جوری به نویسندگی فرید میرشکار٬ سه شنبه نمایش لانه ای درباد به نویسندگی نرگس افاضاتی در ساعات ۱۸:۳۰ در پلاتوی فرهنگسرای خورموج به صحنه می رود و پس از اجرای هر نمایش نیز جلسه نقد وبررسی برگزار خواهد شد. آیین اختتامیه نیز روز چهارشنبه برگزار و از برگزیدگان هر بخش تقدیر خواهدشد.

زارعی همچنین از برگزاری کنسرت در شهر خورموج خبر داد و یادآور شد: برای اولین در سطح شهرستان دشتی کنسرت هزار و ۲۰۰ نفره موسیقی با اجرای فریدون آسرایی پنج شنبه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در سالن ورزشی فجر خورموج برگزار می شود. نرم افزار نوحه‌های پامنبری نیز که از سال گذشته عملیات ساخت آن آغاز شد تاپیش از محرم امسال رونمایی می‌شود.

انتهای پیام /پ

اختصاص ۱۷.۵ میلیارد ریال به آموزش و پرورش آب‌پخش

نظر شما