شناسهٔ خبر: 21318588 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نقوی حسینی خبر داد

فردا؛ جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی برای بررسی فاجعه میانمار/ بررسی اقدامات عملی ایران درباره کشتار میانمار

خبرگزاری میزان- «سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» از جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای بررسی فاجعه میانمار خبر داد.

صاحب‌خبر -

فردا؛ جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی برای بررسی فاجعه میانمار/ بررسی اقدامات عملی ایران درباره فاجعه میانمارسیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان از جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی فاجعه میانمار خبر داد.

وی افزود: این جلسه صبح فردا (چهارشنبه، ۲۲ شهریورماه) با حضور ابراهیم رحیم پور معاون آسیا، اقیانوسیه و مشترک المنافع وزارت امور خارجه تشکیل خواهد شد.

نقوی حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره فجایع میانمار تصریح کرد: این کمیسیون بنا دارد تا پیرامون جلسه فوق‌العاده خود، راهکارها و اقدامات عملی که مقام معظم رهبری درباره میانمار به آن اشاره فرمودند را مورد بررسی قرار دهد. بنابراین در جلسه فوق اقدامات عملی جمهوری اسلامی در این زمینه فاجعه میانمار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

«سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی»با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی از ابتدای شروع این حادثه جنایتکارانه در میانمار عکس العمل نشان داد و آن را محکوم کرد اظهارداشت:همچنین این کمیسیون هفته گذشته بیانیه ای را در باب کشتار مسلمانان میانمار در 6 پاراگراف منتشر کرد

نماینده مردم ورامین افزود: کمیسیون امنیت ملی مجلس در پی این بیانیه 6 پاراگرافی خواستار اقدام عملی سازمان های بین المللی شده و از سکوت کشورهای اسلامی در این خصوص ابراز تاسف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما