شناسهٔ خبر: 21295739 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

حمله جنگنده های عراقی ضد داعش در الانبار

واحدمركزي خبر

هواپیماهای جنگی عراق در این عملیات انبار سلاح ، تجهیزات نظامی و مقر سرکرده های گروه تروریستی داعش را در شهر مرکزی القائم منهدم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، ستاد رسانه های جنگی عراق یکشنبه شب اعلام کردند جنگنده های نیروی هوایی این کشور یکی از مواضع مهم گروه تروریستی داعش را در غرب استان الانبار منهدم کردند.
این رسانه ها در بیانیه ای تاکید کردند جنگنده های نیروی هوایی عراق در چند مرحله یکی از مواضع مهم و خطرناک تروریست های داعش را در شهر مرزی القائم در مجاورت سوریه بمباران و تلفات و خسارات سنگینی به این گروه وارد کردند.
هواپیماهای جنگی عراق در این عملیات انبار سلاح، تجهیزات نظامی و مقر سرکرده های گروه تروریستی داعش را در شهر مرکزی القائم منهدم کردند. هواپیماهای جنگی عراق در این عملیات یکی ازمقر های اصلی عناصر داعش در شهرک القائم را که اکثریت ساکنان آن اتباع خارجی مستقر بودند، بمباران و دهها داعشی را به هلاکت رساندند.
این حمله بر اساس گزارشهای دقیق سازمان اطلاعات و امنیت عراق صورت گرفت و مقادیر زیادی از انواع سلاح و تجهیزات نظامی گروه داعش منهدم شدند. رسانه های عراقی اواخر ماه اوت هم اعلام کرده بودند 94 تن از عناصر داعش از جمله برخی نزدیکان ابوبکر البغدادی سرکرده گروه داعش در حمله جنگنده های عراقی به شهر القائم کشته شدند.
شهر القائم در غرب استان الانبار و در مجاورت مرز سوریه یکی از آخرین و خطرناک ترین مناطق تحت اشغال گروه داعش در عراق است.

نظر شما