شناسهٔ خبر: 21250992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمان:

یک و نیم تن مواد مخدر در استان کرمان کشف شد

R7860/P1336/S6,67/CT12

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک و نیم تن مواد مخدر در کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر با اشاره به کشف محموله سنگین مواد مخدر در شهرستان بردسیر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله سنگین مواد مخدر که از استان‌های شرقی به سمت مرکز کشور موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس بر مناطق مختلف و مسیرهای انحرافی شهرستان بردسیر، گفت: ماموران از نیمه‌شب گذشته با انجام یک کمین مسیر تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: قاچاقچیان پس از ورود به کمین با انجام تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند اما پلیس با ناکام گذاشتن قاچاقچیان، در این درگیری مسلحانه موفق به کشف یک و نیم تن تریاک از این قاچاقچیان شد.

وی با اشاره به کشف دو قبضه سلاح جنگی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا گفت: در این عملیات یکی از سرنشینان خودرو بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسید و دو نفر از قاچاقچیان نیز زخمی و جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

بنی‌اسدی‌فر تاکید کرد: پلیس در راستای وظایف ذاتی خود در بخش‌های مختلف به ویژه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تلاش‌های شبانه‌روزی را برای افزایش احساس امنیت در جامعه انجام می‌دهد و لازم است مردم نیز در این زمینه با پلیس همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما