شناسهٔ خبر: 21214066 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

باید به یک الگو در والیبال تبدیل شویم

به گزارش ایپنا آذربایجان غربی:امروز طی مراسمی و آیینی که در هییت والیبال استان آذربایجان غربی برگزار شد از ملی پوشان و افتخار آفرینان ارومیه ای تجلیل به عمل آمد. در این مراسم از یاشار جوادی مربی تیم ملی نوجوانان و امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور بازیکنان تیم ملی […]

صاحب‌خبر -

به گزارش ایپنا آذربایجان غربی:امروز طی مراسمی و آیینی که در هییت والیبال استان آذربایجان غربی برگزار شد از ملی پوشان و افتخار آفرینان ارومیه ای تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از یاشار جوادی مربی  تیم ملی نوجوانان و امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور بازیکنان تیم ملی نوجوانان، امیر خدا پرستی بازیکن تیم ملی امید و فرهاد پیروت پور بازیکن تیم ملی دانشجویان تجلیل شد.

کریم فروزان رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی در طی این مراسم از والیبالیست های قهرمان استان در مسابقات جهانی نوجوانان، امید و دانشجویان گفت: ما باید به یک الگو در جهان والیبال تبدیل شویم.

وی ادامه داد: از بازیکنانی که توانستند با درخشش خود به موفقیت برسند و بر سکوی اول جهان بایستند تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

فروزان تصریح کرد: هیئت والیبال وظیفه دارد از بازیکنان و قهرمانان و جوانان و مربیان این رشته حمایت و انتظاراتشان را براورده کند.

گفتنی است بازیکنان ارومیه ای در قالب تیم ملی نوجوانان به مقام قهرمانی نوجوانان جهان و تیم ملی دانشجویان با حضور فرهاد پیروت پور به مقام قهرمانی مسابقات دانشجویان رسیده بودند.

نظر شما