شناسهٔ خبر: 21150111 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان + فیلم

تازه‌ترین اخبار حوادث یازدهم شهریور ۹۶ ایران را در صفحه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.

صاحب‌خبر -
-تصادف
یک کشته بر اثر واژگونی تریلی حامل سوخت
نوجوانی 15 ساله قربانی تصادف رانندگی
6 کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای جاده هراز
2 کشته در جاده محمودآباد
3 کشته و 14 زخمی در حادثه واژگونی خاور
فوت دو نوجوان موتور سوار بر اثر تصادف
2 فوتی و 10 مصدوم در واژگونی 3 خودرو 

- مرگ
کارگر سنندجی با سقوط در چاه جان خود را از دست داد + تصاویر
مرگ دلخراش کودک زرندی
دستگیری متهم به قتل نوجوان گالیکشی و دو همدستش
پایانی تلخ برای یک زندگی، خودکشی زنی جوان 

-آتش
آتش سوزی در کارگاه خرید ضایعات شهر زابل
مهار ۲ حریق در اهواز و دزفول+عکس
آتش گرفتن یک انبار برنج و یک خانه ویلایی

-کلاهبرداری
دستگیری کلاهبرداران حرفه ای
دستگیری کلاهبردار فضای مجازی + مصاحبه

- سرقت
دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای
متلاشی شدن باند سارقان کامیون‌های حامل آهن + فیلم
سارقان حرفه‌ای در کرمانشاه به دام افتادند

- عجیب و غریب
تکذیب خبر صداهای عجیب و غریب در آسمان یزد + فیلم

-مسمومیت
گازگرفتگی هشت نفر در غار روستای نام نیک میامی

-غرق
مرگ دو برادر در آب های ساحلی چالوس

-توقیف
توقیف پژو با جریمه چند میلیونی

- محیط زیست
دستگیری 3 تخریب کننده محیط زیست





- تصادف
یک کشته بر اثر واژگونی تریلی حامل سوخت
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمواژگونی تریلی حامل سوخت در محور سرپل ذهاب به کرندغرب منجر به فوت راننده تریلی شد.
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: این حادثه ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در محدودهیک کشته بر اثر واژگونی تریلی حامل سوخت در محور سرپل ذهاب به کرند غرب روستای سرخه دیزه محور سرپل ذهاب به کرندغرب اتفاق افتاد که بر اثر آن راننده تریلی جان خود را از دست داد.
سرهنگ محمد حیدری علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.


نوجوانی 15 ساله قربانی تصادف رانندگی
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمموتور سواری 15 ساله در تصادف رانندگی یک جاده روستایی در صومعه سرا جان باخت.
رییس پلیس راه گیلان امروز گفت : در برخورد نیسان وانت با موتورسیکلت در جاده روستای مرکیه صومعه سرا موتور سوار 15 ساله بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.
سرهنگ حسیم محمد پور افزود : انحراف به چپ موتور سیکلت علت این تصادف رانندگی بود.



6 کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای جاده هراز
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمتصادف زنجیره ای در جاده هراز 6 کشته و مصدوم بر جای گذاشت.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: ساعت 12:30 دقیقه جمعه دهم شهریور در تصادف زنجیره ای هفت خودرو (5 دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه خودروی سنگین) در کیلومتر ۲۵ جاده هراز محدوده پل چلاو، یک خانم 35 ساله در دم کشته و 5 نفر نیز مصدوم شدند.
زکریا اشکپور افزود: با کمک آتش نشانان و ماموران اورژانس سه مصدوم محبوس شده در خودروها رهاسازی و مصدومان حادثه به بیمارستان امام (ره) آمل منتقل شدند. 
علت دقیق این تصادف در دست بررسی است. 



2 کشته در جاده محمودآباد
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمبرخورد دو دستگاه خودروی سواری هیوندای و تویوتا در جاده محمودآباد دو کشته بر جای گذاشت.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: ساعت 1:13 دقیقه بامداد جمعه دهم شهریور خبر تصادف بین دو خودرو به مرکز پیام اورژانس آمل اطلاع و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس سرخرود و معلم کلا به محل حادثه واقع در روبروی خانه دریای محمود آباد اعزام شدند.
زکریا اشکپور افزود: در این حادثه دو راننده ( آقا ۳۵ ساله) فاقد علائم حیاتی بوده و اقدامات احیای ماموران اورژانس اعزامی بی اثر ماند.



3 کشته و 14 زخمی در حادثه واژگونی خاور
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمواژگونی خودروی خاور در جاده جنگلی پاسند بهشهر، 3 نفر را به کام مرگ فرستاد.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران اعلام کرد؛ خبر این حادثه ساعت ۲۲ و  24 دقیقه دیشب به مرکز پیام اورژانس شرق مازندران اعلام شد و بلافاصله، آمبولانسهای پایگاههای اورژانس بهشهر۱، بهشهر۲، خلیل شهر، لمراسک، گلوگاه و هلال احمر پاسند به محل حادثه واقع در جاده جنگلی روستای پاسند اعزام شدند.
بنابر این گزارش، بر اثر  این حادثه، متاسفانه یک آقا و 2 خانم جان باختند و 4 خانم و ۱۰ آقای دیگر مصدوم شدند که مصدومان برای مداوا، به بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر منتقل شدند.
بنابر این گزارش ، از مجموع 14 مصدوم اعزامی به بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر 3 مصدوم در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، 8 مصدوم در بخش جراحی تحت نظر و 3 مصدوم پس از درمان، از بیمارستان مرخص شدند.
رییس پلیس راه استان مازندران نیز، درباره علت این حادثه گفت: سرعت غیر مجاز، موجب بروز این حادثه شد.
سرهنگ قدمی، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت این حادثه اعلام کرد.


فوت دو نوجوان موتور سوار بر اثر تصادف
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمدو نوجوان موتور سوار بر اثر تصادف با یک خودرو فوت کردند.
این سانحه دیشب در یکی از محورهای فرعی شهرستان اسدآباد به روستای لک لک رخ داد. 
جانشین پلیس راه استان گفت: در این تصادف ۲ نوجوان ۱۳ و ۱۵ ساله که با موتورسیکلت در جاده فرعی لک لک تردد میکردند با یک دستگاه خودروی سمند برخورد کردند که در دم جان باختند.
سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: این تصادف به علت تجاوز خودروی سمند به بخش فرعی جاده روی داده است .
یکی از معضلات فصول گرم سال در استان همدان، تردد بی حد و حصر کشاورزانی است که بویژه در اطراف شهرستانها، از موتور سیکلت استفاده میکنند.
این معضل دامنگیر شهرها هم شده و بسیاری از شهروندان از این مشکل گله مند هستند.این در حالیست که بیشتر موتورسواران اعتقادی به استفاده از کلاه ایمنی ندارند.
طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی پلیس راهور همدان بیش از ۲۲۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در این استان تردد دارند.
بنابر آمار پلیس راهور استان، از آغاز امسال ۲۵۴ تصادف موتورسیکلت سواران در استان همدان ثبت شده است. این آمار میگوید ۱۲ راکب بر اثر این تصادفها فوت کرده اند.


2 فوتی و 10 مصدوم در واژگونی 3 خودرو 
وحید شادی نیا افزود: در جاده روستائی قرمزی گل در شهرستان آذرشهر براثر واژگون شدن پراید نوزاد ۲۲ماهه در دم جان باخت و سه نفر مصدوم شدند.
واژگونی سه خودروی سواری در جاده های آذربایجان شرقی جان 2 نفر را گرفت و 10 نفر را مصدوم کرد
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: واژگونی پیکان در محور صوفیان - تبریز فوت راننده ۲۲ ساله را رقم زد و 4 مصدوم به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.
وی از واژگون شدن پژو در کیلومتر پنج کندوان هم خبرداد و گفت: سه مصدوم این حادثه رانندگی به بیمارستان اسکو انتقال داده شدند.

- مرگ
کارگر سنندجی با سقوط در چاه جان خود را از دست داد + تصاویر
مُدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: بی احتیاطی در پوشش دهنه چاه آب ۲۵ متری، موجب شد تا مرد ۵۵ ساله سنندجی بر اثر سقوط در آن، جان خود را از دست دهد.
رامین اسدنژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: بلافاصله پس از تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان، نیروهای امدادی ایستگاه چهار به همراه تیم غواصی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: این کارگر در یک دامداری واقع در مسیر جاده سنندج به کرمانشاه، شاغل بود که دچار این حادثه شد.
به گفته اسدنژاد با توجه به اینکه این چاه بیش از ۵ متر آب داشت، بیرون آوردن جسد، بسیار سخت و زمانبَر بود.
عدم پوشش دهنه چاه آب، همواره حوادث ناگوار و تلفات جانی فراوانی را رقم می‌زند.
                                                                   
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان + فیلم از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان + فیلم از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان + فیلم از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان + فیلم از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان + فیلم

مرگ دلخراش کودک زرندی
کودک زرندی در برخورد دستگاه دارزین در روی ریل حوالی روستای جلال اباد زرند جانباخت.
رئیس اورژانس ۱۱۵  زرند گفت : این حادثه دیشب حوالی روستای جلال آباد روی ریل راه آهن  رخ داد ویک دستگاه دارزین درحال حرکت با این کودک برخورد کردمرگ دلخراش کودک زرندی
اکبر یزدان پناه افزود :بلافاصله کودک ده ساله  به بیمارستان زرند منتقل شد اما به علت شدت جراحات از ناحیه سر متاسفانه جان خود را از دست داد.
دستگیری متهم به قتل نوجوان گالیکشی و دو همدستش
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمفرمانده انتظامی گالیکش گفت : متهم به قتل نوجوان گالیکشی و دو همدستش دستگیر شدند.
سرگرد علی تجری  گفت : متهم اعتراف کرد با تبر این نوجوان را به  به قتل  رسانده بود و دو همدستش در پنهان کردن مقتول به او کمک کرده بودند.
وی  افزود :  در بررسی اولیه مشخص شد اختلاف شخصی یکی از همدستان قاتل و مقتول عامل اصلی وقوع این حادثه بود اما تحقیقات برای بررسی دقیق تر علت  قتل  ادامه دارد .
فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش گفت : پزشکی قانونی  تایید کرد این فرد بر اثر اصابت جسم سخت به پشت سر ، به قتل رسیده است.
نوجوان 13 ساله گالیکشی از ساعت 9 شب پنجشنبه 9 شهریور تا عصر دیروز مفقود بود که پس از ساعت ها جستجوی مردم و نیروهای هلال احمر در مناطق جنگلی و رودخانه  اطراف روستای قلی تپه  محل زندگی او  ، جنازه اش  در انبار کاه خانه شان پیدا شد.
قاتلان جسد این نوجوان را زیر کیسه های بزرگ کاه پنهان کرده  بودند.


پایانی تلخ برای یک زندگی، خودکشی زنی جوان 
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمخانمی 28 ساله در گرگان با حلق آویز کردن خود در منزلش ، دفتر زندگی خود را بست.
پایانی تلخ برای یک زندگی ، خودکشی زنی جوان در گرگان
رئیس آتش نشانی گرگان گفت : این خانم که متاهل و دارای فرزند بود حدود ساعت 6 عصر امروز در حالی که در خانه اش در محله آلوچه باغ گرگان تنها بود با حلق آویز کردن ، خودکشی کرد.
قره قاش افزود : ماموران آتش نشانی پس از گزارش یکی از اهالی خانه که با در بسته مواجه بود و به قصد کمک برای بازکردن در ورودی به محل حادثه رفتند اما پس از شکستن در با صحنه خودکشی این زن مواجه شدند.
وی گفت : پیکر این فرد برای بررسی بیشتر به اورژانس 115 و بیمارستان 5 آذر گرگان تحویل داده شد.

- آتش
آتش سوزی در کارگاه خرید ضایعات شهر زابل
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمیک کارگاه خرید ضایعات در شهرستان زابل طعمه حریق شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی زابل گفت: وجود کارتن های فشرده و مواد پلاستیکی و ضایعاتی باعث شعله‌ورشدن آتش و انتشار دودی غلیظ در این محل شده بود که با حضور مأمورین آتش نشانی زابل و کمک آتش نشانان مستقر در ارتش و آتش نشانی شهرهای زهک و بنجار این آتش پس از گذشت 4 ساعت اطفاء شد.  
پودینه علت این حادثه را بی احتیاطی و رعایت نکردن مسایل ایمنی در این کارگاه عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی زابل گفت: 2 حادثه آتش سوزی دیگر هم امروز در دو منزل مسکونی این شهرستان رخ داد که با حضور به موقع آتش نشانان اطفاء شد. 
این حوادث تلفات جانی نداشته است و کارشناسان در حال برآورد خسارات هستند.


مهار ۲ حریق در اهواز و دزفول+عکس
باتلاش آتش نشانان آتش در یک منزل مسکونی در اهواز مهار شد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت : خانمی سراسیمه ضمن تماس سامانه ۱۲۵ خبر آتش سوزی مهیب در منزل مسکونی خود و قرار داشتن در شرایط خطرناک به دلیل بسته بودن درب ورودی ساختمان خبرداد.
امیر نجفی افزود : ۲۳ آتش نشان به همراه هفت خودرو آتش نشانی به محل  حادثه در کوی مجاهد اعزام و تا رسیدن آتش نشانان به محل ،ستاد فرماندهی آتش نشانی راهنمایی های لازم را به خانم تماس گیرنده با سامانه ۱۲۵ را دادند.
وی با اشاره به اینکه باتلاش آتش نشانان پنج فرد ساکن در محل نجات پیدا کردند ادامه داد : آتش نشانان توانستند ضمن مهار حریق از سرایت آن به ساختمان های همجوار جلوگیری کنند.
نجفی گفت : یک نفر از اهالی ساختمان بعلت استنشاق دود به بیمارستان اعزام شد و علت حادثه نیز در دست بررسی است.
همچنین بامداد امروز نیز به علت حریق در یک ساختمان نیمه کاره در دزفول نگهبان ساختمان جان خود را از دست داد.
بنا بر اعلام مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول این حادثه در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان آیت الله معزی نبش خیابان خیام به وقوع پیوست نگهبان افغانی تبار این ساختمان جان خود را از دست داد.
عبدالحسین معظم فر افزود : علت این حادثه  در دست بررسی است.

از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان + فیلم از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان + فیلم از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان + فیلم از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان + فیلم

آتش گرفتن یک انبار برنج و یک خانه ویلایی
یک خانه ویلایی و یک انبار نگهداری برنج امروز در صومعه سرا و شاندرمن آتش گرفت.
رییس آتش نشانی شاندرمن امروز گفت : یک انبار برنج امروز در روستای چماچار شاندرمن آتش گرفت. 
محمد دوست پرست افزود : 6 آتش نشان با 3 دستگاه خودروی اطفای حریق در مدت 4 ساعت این آتش را سوزی را مهار کردند.
وی با بیان اینکه در این انبار 9 تن شلتوک برنج هاشمی نگهداری می شد گفت : این آتش سوزی 60 میلیون تومان خسارت برجای گذاشت.
رییس آتش نشانی شاندرمن افزود : علت این آتش سوزی در دست بررسی است.
همچنین یک خانه ویلایی امروز در صومعه آتش گرفت.
رییس ایستگاه آتش نشانی صومعه سرا امروز گفت : 8 آتش نشان با 3 خودروی آتش نشانی این آتش سوزی را در کمتر از 30 دقیقه مهار و از سرایت آن به خانه های دیگر جلوگیری کردند.
رسول اندرز افزود : علت و میزان خسارت این آتش سوزی در دست بررسی است.


- کلاهبرداری
دستگیری کلاهبرداران حرفه ای
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلماین هفت متهم به 72 میلیارد و 130میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کردند
سردار علیرضا مظاهری گفت: این افراد پس از دریافت شکایات شهروندان در خصوصدستگیری کلاهبرداران حرفه ای در خراسان شمالی فروش خودرو، لوازم منزل، جعل رسید و تسویه حساب، در عملیات ضربتی پلیس استان دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند. وی افزود: این هفت کلاهبردار در بازجویی ها، در مجموع به 72 میلیارد و 130میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کردند.

دستگیری کلاهبردار فضای مجازی
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمجانشین فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که در فضای مجازی و در قالب آگهی استخدام اقدام به کلاهبرداری کرده بود با تلاش های پلیس فتای استان ایلام شناسایی و دستگیر شد.
به گفته ی سرهنگ کاظمی این شخص در مدت دو ماه بیش از دویست میلیون ریال کلاهبرداری کرده  که از افراد خسارت دیده هشت نفر ایلامی هستند.

سرقت
دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمباند سارقان حرفه ای اماکن خصوصی و دولتی در ملکان متلاشی شد.
فرمانده انتظامی ملکان گفت : اعضای این باند به صورت حرفه ای از یک سال پیش اقدام به سرقت اموال دولتی از مدارس ، پست بانکهای روستایی و دیگر اماکن خصوصی ودولتی می کردند وآنها را به فروش می رساندند که با کارهای پلیسی و اقدامات شبانه روزی مامورین آگاهی نیروی انتظامی ملکان شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ سهراب شفقی افزود: از این باند، چند دستگاه لب تاپ ، تجهیزات جانبی رایانه ، آلت قتاله ، چاپگر، پول شمار، وسایل اداری ، یک دستگاه موتورسیکلت و مقدار زیادی اموال به سرقت رفته کشف و ضبط شد .
وی همچنین از کشف مقادیر زیادی سیگار والبسه خارجی ،گردو و لیموی قاچاق از اعضای این باند خبرداد.
فرمانده انتظامی ملکان گفت: ارزش کالاهای مکشوفه 2میلیارد و800میلیون ریال است و6 نفر در این رابطه دستگیر وتحویل مقامات قضایی شدند.


متلاشی شدن باند سارقان کامیون‌های حامل آهن + فیلم
باند سارقان کامیون‌های حامل آهن آلات که در استان‌های مختلف اقدام به سرقت می‌کردند در ساوه دستگیر شدند.
باند سارقانی که در محورهای مواصلاتی کشور، کامیون های حامل آهن آلات را سرقت، می کردند، دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه با اعلام این خبر گفت: این دستگیری در پی وقوع چندین فقره در محورهای مواصلاتی ساوه و چندین استان دیگر انجام شد.
سرهنگ اسدی افزود: سارقین در محورهای مواصلاتی، کامیون های حامل آهن آلاتی که برای استراحت توقف کرده بودند، را با استفاده از سلاح سرد می دزدیدند.
وی با بیان اینکه راننده را با خودروی دیگری منتقل می کردند، اضافه کرد: همدستان آنها کامیون را به تهران و محل فروش آهن آلات انتقال می دادند.
وی گفت: پس از تخلیه بار  و تحویل کامیون، راننده را در نقطه ای نامعلوم رها می کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه افزود: با توجه به حساسیت موضوع و به مخاطره افتادن حمل و نقل عمومی موضوع سریعا در دستور کار پلیس آگاهی انتظامی شهرستان ساوه قرار گرفت.
سرهنگ اسدی گفت: خوشبختانه این باند سارقین که به دنبال طعمه ی دیگر بودند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه این باند تا کنون به 15فقره سرقت در محور های موصلاتی استان های مرکزی، قم، تهران و البرز اعتراف کردند، اضافه کرد: در این باره چهار نفر عامل اصلی دستگیر شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری همدستان ادامه دارد.
اسدی گفت: از این باند چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه لیفتراک توقیف شده است.
وی افزود: اقدام این افراد از نظر قضایی سرقت مصلحانه با سلاح سرد و آدم ربایی تلقی می شود.
سرهنگ اسدی گفت: ارزش تقریبی آهن آلات سرقتی بیش از 12میلیارد ریال برآورد شده است.

سارقان حرفه‌ای در کرمانشاه به دام افتادند
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلمفرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارقان حرفه‌ای منطقه الهیه با هشت فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "رضا شیرزادی" فرمانده انتظامی کرمانشاه توضیح داد: در پی وقوع سارقان حرفه‌ای در کرمانشاه به دام افتادچندین فقره سرقت با شگردهای مشابه در منطقه الهیه ماموران کلانتری ۲۴ الهیه رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران این کلانتری پس از انجام کارهای اطلاعاتی و کنترل دوربین‌های مدار بسته منطقه توانستند دو سارق حرفه‌ای را که با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند، گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه در کلانتری به هشت مورد سرقت خودرو، قطعات خودرو و دوچرخه معترف شده اند.
سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه از تمام توان خود به منظور مقابله با سرقت استفاده خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه انتظامی این شهرستان در مرداد ماه سال جاری توانسته است وقوع سرقت را به میزان پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهد.


- عجیب و غریب
تکذیب خبر صداهای عجیب و غریب در آسمان یزد + فیلم
مسئولان و مردم استان یزد خبر شنیده شدن صداهای عجیب و غریب در آسمان یزد را تکذیب کردند.
سالاری فرماندار شهرستان یزد گفت: ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده حقیقت ندارد. سالاری افزود از طریق پلیس فتا پیگیر عامل انتشار این ویدئو هستیم.
سالاری گفت: مشابه این ویدئو در برخی نقاط دیگر کشور هم پخش شده که پلیس فتا منتشر کنندگان این ویدئوها را تحت تعقیب قرار داده است.
اقشار مختلف مردم یزد هم در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شنیده شدن صدای عجیب در آسمان یزد را تکذیب کردند.
ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی اعلام می کند این جا یزد است و در حالی که آسمان صاف است صداهای عجیب و غریب شنیده می شود. این صدا مانند دمیدن در شیپور یا بوق ممتد و بلند است. قبل از این ویدئو نیز ویدئویی دیگر منتشر شده که مدعی است در آسمان آستارا چنین صدایی شنیده شده است. مسئولان آستارا هم شنیده شدن چنین صدایی را تکذیب کردند.

- مسمومیت
گازگرفتگی هشت نفر در غار روستای نام نیک میامی
هشت نفر از اهالی روستای نام نیک میامی بر اثر گاز گرفتگی در غار به مراکز درمانی منتقل شدند.
محمدحسن وزیری ، روح الله علی مرادی و عید محمد گودرزی ، سه نفر از اعضای شورا و پنج نفر از اهالی روستا ، پنج شنبه شب برای تامین آب روستا به غاری که در نزدیکی روستا بود رفتند تا از طریق پمپ ، آب را به روستا برسانند که در غار دچار گاز گرفتگی شدند .
روح الله علی مرادی که خود رئیس شورای اسلامی روستای نام نیک  است گفت : مردم پس از اطلاع از این رویداد ، ما را به درمانگاه روستا رساندند و یک نفر هم که حال نامساعدی داشت به بیمارستان شاهرود منتقل شد .
رئیس شورای روستای نام نیک افزود  : حال عمومی سایر این افراد خوب است و روند درمانی آنها ادامه دارد .
روستای نام نیک از توابع بخش کالپوش شهرستان میامی است.


- غرق
مرگ دو برادر در آب های ساحلی چالوس
نقی کریمیان با اشاره به اقدام نکردن به صورت دسته جمعی برای نجاتِ غریق افزود: خانواده ها بطور جدی مراقب فرزندان خود بوده و از وسایل بادی مانند تیوپ و قایق بادی نیز پرهیز کنند.
دو برادر مشهدی دیشب در آب های ساحلی چالوس جان باختند.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: دو برادر از یک خانواده مشهدی به دلیل ناآشنایی با فنون شنا، در منطقه ممنوعه سواحل شهرستان چالوس، غرق شدند. 
نقی کریمیان با بیان اینکه ناجیان هیات نجات غریق مازندران مستقر در سواحل این شهرستان پیکر یک نفر از غرق شدگان را پیدا کردند ، تعداد جان باختگان در سواحل مازندران، از شروع طرح سالمسازی دریا تاکنون را 50 نفر اعلام کرد.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه امسال سه هزار و 391 نفر در سواحل دریای خزر از مرگ حتمی نجات یافته و 152 نفر برای احیای قلبی ، ریوی به مراکز درمانی اعزام شدند گفت: به دلیل حضور نداشتن گروه امداد و ‌نجات، در شب شنا نکرده و دریا را برای آموزشِ شنا انتخاب نکنند.

- توقیف
توقیف پژو با جریمه چند میلیونی
از مرگ دلخراش کودک زرندی تا پایانی تلخ یک زندگی، خودکشی زنی جوان  + فیلم166 مورد تخلف در سوابق رانندگی این راننده ثبت شده است
یک پژو 207 با  بیش از 60 میلیون ریال جریمه در چابکسر توقیف شد.
رئیس پلیس راه گیلان امروز گفت : یک دستگاه پژو 207 با 69 میلیون ریال جریمه نقدی در پاسگاه پلیس راه چابکسر توقیف شد.
سرهنگ محمد پور افزود : ماموران پلیس به راننده این خودروی سواری به علت رعایت نکردن سرعت مجاز  دستور توقف دادند.
وی گفت : 166 مورد تخلف در سوابق رانندگی راننده پژو 207 ثبت شده است.

- محیط زیست
دستگیری 3 تخریب کننده محیط زیست
متهمان آتش سوزی عمدی نیزارهای تالاب سیا کشیم صومعه سرا و یک شکارچی پرندگان مهاجر امروز دستگیر شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا گفت : 2 متهم آتش سوزی عمدی 15 هکتار از نیزارهای تالاب سیاه کیشیم در روستای چمثقال این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی شدند.
حمزه عشوری افزود : یک شکارچی متخلف هم که در روستای هندخاله صومعه سرا بصورت غیر قانونی مرغابی شکار می کرد دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.
وی گفت : بر اساس قوانین صید و شکار ، شکار پرندگان مهاجر بویژه در مناطق حفاظت شده و آتش زدن نیزارهای تالاب و زیست گاه های پرندگان جرم است و فرد خاطی بر اساس میزان جرم مجازات خواهد شد.

نظر شما