شناسهٔ خبر: 21008411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در پی شکایت نیمار و وکیلش از بارسلونا

بارسلونا به ۳ دلیل باقیمانده پول قرارداد نیمار را نمی‌پردازد

R7879/P36447/S3,28/CT10

باشگاه بارسلونا برای نپرداختن پول مورد درخواست نیمار و وکیلش، سه دلیل عمده و محکمه‌پسند دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی شکایت سران بارسلونا از نیمار، ستاره برزیلی سابق شان به خاطر نقض بند «پیمان وفاداری» پس از تمدید قرارداد قبلی‌اش، این بازیکن و وکیلش در اقدامی تلافی‌جویانه اعلام کردند بابت پرداخت نشدن 26 میلیون یورو از حقوق باقیمانده بازیکن جدید پاری‌سن‌ژرمن علیه باشگاه کاتالونیایی شکواییه‌ای تنظیم خواهند کرد.

یوفا هم با ورود به ماجرا قصد پیگیری دارد؛ هر چند به شکل تلویحی اعلام کرده در موضعی نیست که در این مورد دخالت مستقیم داشته باشد.

 در این شرایط سخنگوی باشگاه بارسلونا اعلام کرد با استناد به نقض سه بند موجود در قرارداد از سوی نیمار، باشگاه کاتالونیایی اجباری به پرداخت باقیمانده پول این بازیکن ندارد. اول اینکه بازیکن نباید تا سه ماه منتهی به 31 جولای با هیچ باشگاهی مذاکره می‌کرد، دوم اینکه بازیکن باید به صورت علنی وفاداری به قراردادش با باشگاه را به اطلاع عموم می‌رساند و سوم اینکه در زمان تنظیم قرارداد جدید، تضمینی مبنی بر عدم انتقال به یک باشگاه دیگر تا روز اول سپتامبر از نیمار گرفته شد.

 از آنجایی که هیچ یک از سه بند موجود از سوی نیمار رعایت نشد، سخنگوی بارسلونا ادعا کرد باشگاهش هیچ مسئولیتی در زمینه پرداخت دستمزد مورد ادعای نیمار ندارد.

 انتهای پیام/

نظر شما