شناسهٔ خبر: 21008309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید زنگنه براستفاده از منابع داخلی و خارجی برای توسعه صنعت نفت

وزیر نفت به منظور بازدید از فعالیت ها و دیدار با فعالان و مدیران صنعت نفت به خوزستان سفر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، بیژن نامدار زنگنه شامگاه چهارشنبه پس از ورود به اهواز و در نخستین برنامه  در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد مناطق نفت خیز جنوب شرکت کرد.
وزیر نفت در این نشست گفت : تلاش ما این است که از منابع و توان داخلی بهره و استفاده کنیم و البته در این زمینه و برای توسعه و ورود فن آوری های جدید از سرمایه گذاری خارجی هم استفاده کنیم.
بیژن نامدار زنکنه افزود : مجلس شورای اسلامی رای اعتماد تاریخی به وزیر نفت داد و این به آن معناست که هیچ بهانه‌ای باقی نمی‌ماند و نمایندگان ملت مجوزهایی را که خواستیم به ما دادند و تلاش می کنیم برای توسعه و رشد اقتصادی در کشور تحرک و تلاش بیشتری کنیم.
وی با اشاره به اینکه دولت وظیفه خود می‌داند که پاسخ رای و اعتماد مردم به دولت دوازدهم را بدهد ادامه داد : در خوزستان ظرفیت های بزرگی برای تحول اقتصاد کشور وجود دارد که باید آنها را شناسایی و فعال کنیم.
وزیر نفت گفت :  ما با مردم تجدید عهد داشتیم و توسعه و عمل به تعهدها و مسئولیت‌های اجتماعی در استان نفتخیز خوزستان هم مورد تاکید رییس‌جمهوری است.
شرکت در جلسه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی و نشست با فعالان اقتصادی و نمایندگان استان خوزستان از دیگر برنامه های وزیر نفت در خوزستان است.
تاکید زنگنه براستفاده از منابع داخلی و خارجی برای توسعه صنعت نفت تاکید زنگنه براستفاده از منابع داخلی و خارجی برای توسعه صنعت نفت تاکید زنگنه براستفاده از منابع داخلی و خارجی برای توسعه صنعت نفت
 

نظر شما