شناسهٔ خبر: 21008229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

بهترین راهکار درمان آسیب های اجتماعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان بهترین راهکار درمان گرفتاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت : فرهنگ ایثار و شهادت نسخه درمان تمامی بیماری‌های اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جاسم جادری عصر چهارشنبه در نشست ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای استان هرمزگان اظهار داشت : برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ده‌ها هزار شهید تقدیم شد و شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی ایران با خون شهیدان آبیاری شده است.
وی افزود: یکی از راهکارهای اساسی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری کنگره‌های بزرگداشت شهیدان است و کنگره ملی شهدای هرمزگان نیز باید به شکلی برگزار شود که نتایج موثر و قابل توجهی در جامعه به همراه داشته باشد.
جادری تصریح کرد: در برگزاری این کنگره از نظرات اندیشمندان و صاحبان ایده و فکر استفاده شود و تلاش کنیم تمامی اقشار در اجرای مناسب کنگره شهدا نقش ایفا کنند.
فرمانده سپاه امام سجاد ‌(ع) هرمزگان نیز در این نشست ، بیان داشت: مجموعه سپاه و بسیج در طول سال یادواره های مختلف شهدا و برنامه‌های آبروی محله را در سطح استان برگزار می کند.
سردار رضا ترابی افزود: کنگره‌های ملی شهدا سالانه در سه استان برگزار می شود و طبق برنامه مشخص شده کنگره بزرگ و ملی شهدای استان هرمزگان زمستان سال 97 برگزار خواهد شد.
وی گفت: برای برگزاری این کنگره 13 کمیته در زیرمجموعه ستاد اجرایی آن با مسئولیت مدیران کل نهادهای مرتبط تشکیل می شود و ریاست کنگره نیز بر عهده استاندار و مسئولیت دبیرخانه آن بر عهده سپاه امام سجاد‌(ع) است.
فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و بر این اساس نیاز است همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط کمک کنند تا کنگره ملی شهدای هرمزگان به شکل مطلوب و اثرگذاری اجرا شود.
در پایان این نشست ، احکام روسای کمیته‌های ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای استان هرمزگان از سوی استاندار هرمزگان اعطا شد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

نظر شما