شناسهٔ خبر: 21007269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

باشگاه گیتی‌پسند در اقدامی ارزشمند از خانواده شهید حججی تقدیر خواهد کرد

قائم مقام باشگاه فوتسال گیتی‌پسند از برگزاری مراسمی برای تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم حججی خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورشی خبرگزاری فارس در مورد مراسم تقدیر و تشکر روز جمعه باشگاه گیتی‌پسند از خانواده شهدای مدافع حرم به خصوص شهید حججی گفت:‌ باشگاه گیتی‌پسند یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است و همانطور که از اسمش پیدا است هم باید در بخش ورزش سرمایه‌گذاری و حمایت کند و هم در بخش فرهنگ.

وی در ادامه گفت:‌ در بخش ورزشی با این باشگاه در ورزش همگانی و فوتسال فعالیت دارم و در بعد فرهنگی وقتی باشگاه‌ها اسم فرهنگ روی خودشان می‌گذارند باید فرهنگ‌سازی لازم را در جامعه انجام دهند.

قائم مقام باشگاه فوتسال گیتی‌پسند همچنین گفت:‌ ما در بحث فرهنگ‌سازی به خصوص فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت‌های زیادی داریم به این دلیل که آرامش و امنیتی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد مدیون خون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم.

وی افزود: بعد از مقام سومی جهان که تیم ملی کسب کرد و در تیم ملی 8 بازیکن گیتی‌پسند حضور داشت تمام بازیکنان ما مدال قهرمانی خود را طی یک مراسم به خانواده‌های شهدای حرم تقدیم کردند.

عراقی‌زاده گفت: حتی قبل از اعزام به مسابقات جام باشگاه‌‌های آسیا در باشگاه طی یک مراسم ویژه‌ای از خانواده‌های مدافع حرم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی افزود:‌همانطور که اطلاع دارید و می‌دانید در یک ماه اخیر شهید حججی که در مبارزه با تروریسم منطقه‌ای داعش در حال مبارزه بود و به شهادت رسید یک بار دیگر یاد و خاطره شهدای کربلا و سرور و سالار شهیدان را در دل همه مسلمین جهان زنده کرد.

قائم مقام باشگاه فوتسال گیتی‌پسند تأکید کرد: ما هرآنچه را داریم آرامش، امنیت و... مدیون جانفشانی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به خصوص شهید حججی هستیم و وظیفه تک‌تک ما است که یاد و خاطره این عزیزان را در جامعه زنده نگه داریم.

عراقی‌زاده افزود: با توجه به این مسائل قرار است روز جمعه و قبل از بازی گیتی‌پسند با آتلیه قم طی یک مراسم خاصی از خانواده شهید حججی تجلیل و تشکر به عمل آید. این مراسم از طرف باشگاه گیتی‌پسند، سازمان بسیج ورزش، باشگاه مقاومت، اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه گیتی‌پسند به دنبال جذب یک بازیکن خارجی است، گفت: هر ساله از طرف هیأت مدیره بودجه باشگاه مشخص و تحت اختیار ما قرار می‌گیرد و ما هم با توجه به آن بودجه برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت می‌دهیم.

قائم مقام باشگاه فوتسال گیتی‌پسند افزود: افضل سرمربی تیم گیتی‌پسند طی درخواستی از باشگاه تقاضای یک بازیکن برزیلی را کرده که با توجه به همین موضوع با هیأ‌ت مدیره هماهنگی‌های لازم جهت جذب بازیکن خارجی صورت گرفت که هیأت مدیره موافقت خود را اعلام کرد و ما در حال حاضر فلیم و نام چند بازیکن خارجی را به سرمربی تیم خود معرفی کردیم و سرمربی ما در حال بررسی است که در صورت موافقت ما مذاکرات خود را شروع می‌کنیم.

عراقی‌زاده در پایان گفت: البته بودجه‌ای که امسال داریم خیلی کمتر از بودجه تأسیسات دریایی و مس سونگون است و ما نمی‌توانیم همانند مس سونگون بازیکنان خارجی گران‌قیمت را جذب کنیم به این دلیل که بودجه ما تعریف شده است و باید طبق بودجه تعریف شده که از قبل برنامه‌ریزی کرده‌ایم هزینه‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما