شناسهٔ خبر: 21007132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان خبر داد

درآمد ۴۳ میلیارد تومانی کمیته امداد گلستان از محل کمک‌های مردمی

گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از درآمد ۴۳ میلیارد تومانی کمیته امداد گلستان از کمک‌های مردمی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امان‌الله حسین پور شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: استان گلستان دارای بیش از یک‌میلیون جمعیت بوده اما میزان درآمد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان مبلغ ۴۳ میلیارد تومان است که این رقم نسبت به جمعیت استان بسیار پایین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با اشاره به اینکه ۱۰۶ هزار نفر در استان تحت پوشش این نهاد قرار دارند، گفت: در استان بیش از چهار هزار نفر از مدد جویان گلستانی فاقد مسکن هستند.

وی بابیان اینکه مددجویان بسیاری برای درمان و جهیزیه در نوبت‌دهی خدمات هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه منابع ما با محدودیت مواجه است اما تعداد نیازمند روزبه‌روز رو به افزایش است که باید در این راستا تدابیری اندیشیده شود.

حسین پور گفت: برای هر ۴۰۰ پرونده‌ای که در استان تشکیل می‌شود باید یک مددکار وجود داشته باشد اما در استان ما برای هر ۹۰۰ پرونده یک مددکار وجود دارد که این مسئله به‌زودی با برون‌سپاری برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه میزان جمع‌آوری زکات استان در سال گذشته ۲۳ میلیارد تومان بود، افزود: پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری به ۴۰ میلیارد تومان برسد.

نظر شما