شناسهٔ خبر: 21004286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل گسترش شبکه‌های بهداشتی وزارت بهداشت:

طرح پرونده الکترونیک سلامت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجراء شد

R41363/P1377/S6,53/CT11

مدیرکل دفتر گسترش شبکه‌های معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گفت: طرح پرونده الکترونیک سلامت باقدرت بالایی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجراء شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، جعفر صادق‌تبریزی ظهر امروز در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر‌ از استان‌های پیشرو در نظام ارائه خدمات بهداشتی و درمان اولیه است اظهار داشت: ‌بوشهر یکی از استان‌های خوبی است که ب اوجود محرومیت، بدی آب‌وهوا و شرایط اجتماعی خاصی که در مناطق صنعتی وجود دارد در نظام ارائه خدمات بهداشتی و درمان اولیه پیشرو است.

وی با بیان اینکه دسترسی صددرصدی مردم  استان بوشهر به خدمات درمانی و بهداشتی فراهم است اظهار کرد: در زمان حاضر پرونده الکترونیک سلامت باقدرت بالایی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دست اجراست به‌گونه‌ای که برای 85 تا 90 درصد ثبت الکترونیک اتفاق افتاده است.

مدیرکل دفتر گسترش شبکه‌های معاونت بهداشتی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه  44 درصد از مردم استان بوشهر برای یک‌بار خدمات الکترونیک سلامت را دریافت کرده‌اند تأکید کرد: انتظار است استان بوشهر در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع نیز مانند طرح تحول سلامت جزو استان‌های پیشرو باشد.

صادق‌تبریزی افزود: متناسب با پیش‌بینی‌ها مراکز ارایه خدمت شامل پایگاه‌های سلامت و مراکز جامع خدمات راه‌اندازی و هم‌اکنون مردم در مدت‌زمانی کمتر از 30 دقیقه با پای پیاده امکان دسترسی به واحد ارایه خدمت بهداشتی و درمانی را دارند.

وی با اشاره به پیشرفت خدمات و امکانات بهداشتی در شهرها و حاشیه شهرها نسبت به سال 92، تصریح کرد: با توجه به کارها و خدمات انجام‌شده امروز دسترسی مردم به خدمات بهداشتی 100 درصد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما