شناسهٔ خبر: 21004284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرپرست شهرداری اراک:

فعالیت شهرداری اراک نیاز به "جراحی" و "اصلاح" دارد

R41371/P1377/S6,73/CT11

سرپرست شهرداری اراک گفت: فعالیت شهرداری اراک نیاز به "جراحی" و "اصلاح" دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خرگزاری تسنیم از اراک، سعید بیاتیان ظهر امروز در نشست اعضای شورای پنجم با اشاره به عملکرد شورا اظهار داشت: اختیاراتی که برای حوزه شهری برای سمت سرپرست شهردار قرار می‌دهید باید این را بدانید که معظلاتی در شهرداری وجود دارد.

وی افزود: مشکل شهرداری وجود نقدینگی، بدهی احتمالی، پروژه‌های عمرانی نیروی تازه نیست این‌ها مشکلاتی هستند که در سال‌های طولانی شهرداری با آن‌درگیر هست و یک مسئله طبیعی است اما موضوع اصلی مشکل بدافزاری و سیستمی موجود در شهرداری است که در سال‌های مختلف شدت پیدا کرده است.

سرپرست شهرداری تصریح کرد: موانعی در شهرداری وجود دارد که در ارائه خدمات اثرگذار هستند و اگر بخواهید با همین موانع کار ادامه پیدا کند به دلیل وجود ارتباط عملکردی بین شورا و شهرداری این امر اجرا می‌شود.

بیاتیان بیان کرد: سیستم کاری من اینگونه است که من شخصی شورا باور هستم و به دید خود با تجربه شخصی مشکلاتی در شهرداری و در روند ارائه خدمات می‌شناسم و قطعا این مشکلات و پیشنهاد برطرف کردن آن‌ها را به شورا ارائه می‌دهم زیرا تصمیم نهایی بر عهده شورا است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شورا خود را در مسائل اجرایی شهرداری دخیل نمی‌کند و سیاست‌گذاری و نظارت سرلوحه کار شورا است ولی  اعضای شورا باید نه به عنوان عضو شورا بلکه به عنوان یک شهروند مشورت و همکاری داشته‌باشند.

در شهرداری یک خیل انگشت شمار وجود دارد که با نارضایتی ایجاد شده، عملکرد بالای 4هزار نفر پرسنل را زیر سوال می‎برند و این موضوع نیاز به جراحی  و اصلاحات دارد و تقاضا دارم شورای پنجم با نگرش جدید روند اصلاحات را چنانچه به صلاح مردم است از همین فردا آغاز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما