شناسهٔ خبر: 21004002 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جمع‌آوری امضا برای حذف کتاب اسلام‌ستیز انگلیسی علیه قرآن از سایت آمازون

تاکنون 3185 نفر با امضای درخواستی، خواهان حذف کتابی به نام «قرآن محمد[ص]: چرا مسلمانان برای اسلام انسان می‌کشند» از آمازون شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «38degrees»، «ماز سلیم»، فعال مسلمان که پدرش در سال 2013 توسط یک تروریست نژادپرست نئونازی در شهر بیرمنگام انگلیس به قتل رسید، این درخواست آنلاین را در ایجاد کرده است.

در این درخواست از آمازون، بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب جهان، خواسته شده که این کتاب را به دلیل محتوای غلط و مغرضانه از فهرست کتاب‌های خود حذف کند.

«قرآن محمد[ص]: چرا مسلمانان برای اسلام انسان می‌کشند» نوشته «تامی رابینسون» است که هیچ تخصصی در زمینه اسلام ندارد و با زبان عربی نیز آشنایی ندارد اما یکی از بزرگترین منتقدان اسلام و مسلمانان است.

وی یکی از بنیانگذاران و سخنگو و رئیس سابق جنبش افراطی «لیگ دفاع انگلیس» است که بعدها این جنبش را ترک کرد و به اندیشکده کوئیلیام پیوست که مدعی است در زمینه مقابله با افراط‌گری فعالیت می‌کند.

در سال 2015، رابینسون به جنبش اروپاییان میهن‌پرست علیه یهودی‌سازی اروپا (پگیدا) که خاستگاه آن کشور آلمان بود اما در انگلیس نیز شعبه زده بود، پیوست.

در درخواست آنلاین حذف کتاب تامی رابینسون در مورد قرآن، نوشته شده است: ما نیاز داریم که با مسیحیان، یهودیان، مسلمانان، سیاهپوستان و سفیدپوستان در صلح و اتحاد زندگی کنیم و کتاب رابینسون حدود 2 میلیارد مسلمان جهان را سیاه‌نمایی می‌کند و بذر نژادپرستی را که در قرن بیستم منجر به نسل‌کشی شد، می‌کارد.

در معرفی این کتاب در سایت آمازون آمده است: این کتاب به روشنی نشان می‌دهد که اسلام دین جنگ و خونریزی است .. این دین در حال شکست بود تا اینکه (محمد) کشتار غیرمسلمانان را یک عمل عبادی در اسلام کرد.

علاقمندان به حذف این کتاب، می‌توانند با مراجعه به این سایت، ضمن وارد کردن نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و کدپستی خود این درخواست را امضا کنند.

نظر شما