شناسهٔ خبر: 21003936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با آغاز هفته دولت:

۲۰۴ پروژه استانی در قم افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان:استاندار قم گفت: همزمان با اغاز هفته دولت ۲۰۴ پروژه استانی با اعتباری بالغ بر ۴۵۱ میلیارد تومان در استان قم افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مهدی صاقی استاندار قم، در  نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفته دولت گفت: به واسطه خون شهیدان است که انقلاب ما علی رغم دشمنی ها وتحریم ها تاکنون دوام آورده و در  همه دورانها سرافراز بوده است.

 

وی افزود: خوشبختانه آغاز به کار دولت دوازدهم با رای  قاطع نمایندگان مجلس صورت گرفت و 16 کاندیدای تعیین شده با رای قاطع مجلس ونمایندگان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

صادقی ادامه داد: هفته دولت فرصتی است برای بیان خدمات و شنیدن اشکالات و ایراداتی که در مسیر اجرا وجود دارد و ما باید توجه داشته باشیم آنچه به عنوان انتقاد ، پیشنهاد و راه حل از طریق دوستان و مردم ارائه می شود بررسی و با تدبیر انجام گیرد.

 

استاندار قم تصریح کرد: دولت یازدهم در دوران 4 ساله خود با شرایطی روبرو بوده و توانسته است با اتکای به مردم، مشی اعتدال، امید به آینده و حمایتهای مقام معظم رهبری این مسیر را به خوبی طی کند.

 

وی اظهار داشت: شرایطی که امروز بوجود آمده طبیعی است و باید  ادامه این مسیر با همین مشی اعتدال سپری شود .

 

صادقی با اشاره به تغییر 45 درصدی نرخ تورم خاطر نشان کرد: با تغییر نرخ تورم و تک رقمی شدن آن همه تلاش  ما این است که جامعه بهتری را رقم بزنیم .

 

استاندار قم یاد آور شد: دولت یازدهم با توفیق در به سرانجام رساندن برجام ، بستر سازی مناسبی را برای اجرای توسعه در همه ابعاد انجام داده است .

 

وی عنوان کرد: دو هزارو 200 واحد در  راستای رفع موانع توسعه گردشگری، اقتصاد واشتغال پایش شده اند که از  این طریق 150 واحد در جهت افزایش فعالیت در مسیر ریل تولید واشتغال جامعه قرار گرفته اند.

 

صادقی ابراز داشت: ارائه خدمات 4 ساله در دولت یازدهم  با 1524پروژه و اعتباری بالغ بر 1309 میلیارد تومان هزینه انجام شده که در این راستا 204 پروژه با اعتباری بالغ بر 451 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان قم افتتاح خواهند شد .

 

استاندار قم گفت: خوشبختانه زمینه برای کار و تلاش بیشتر در پیشبرد اهداف وجود دارد که امیدورایم با برنامه ریزی بیشتر و همفکری متخصصان بتوانیم قدمهای بیشتری را در مسیر پیشبرد رشد و توسعه استان برداریم  .

نظر شما