شناسهٔ خبر: 21003838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت وتجهیز 220کلاس درس در قلعه گنج ، شهر اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری صداوسیما

220 کلاس درس در سال تحصیلی آینده در شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج ساخته و تجهیز می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور امروز در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در قلعه گنج گفت: در سال تحصیلی جدید 120 کلاس درس در این شهرستان ساخته  و  بیش از 100 مدرسه دیگر تجهیز خواهد شد.
در این دیدار دو تفاهم نامه با موضوع انسداد بی سوادی و افزایش کیفیت آموزشی در قلعه گنج بین آموزش و پرورش و بنیاد مستضعفان کشور منعقد شد. ساخت وتجهیز 220کلاس درس  در شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان هم در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور در قلعه گنج گفت: طی سه سال آینده بی سوادی در قلعه گنج ریشه کن خواهد شد.
محمد محسن بیگی افزود: با تلاش  آموزش و پرورش ، استان کرمان در انسداد بی سوادی  پیشرفت خوبی داشته و شهرستان قلعه گنج نیز افزایش 5 درصدی نسبت به سال 90 داشته و امید است تا سه سال آینده بی سوادی در این شهرستان ریشه کن شود.
وی گفت: علاوه بر انسداد بی سوادی باید با جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل  از افزایش روند بی سوادی جلوگیری شود که قلعه گنج در این زمینه در سال تحصیلی گذشته 60 دانش آموز بازمانده از تحصیل جذب کرد. 
به منظور تسریع در روند آبادانی و توسعه شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور  هر ماه از روند اجرای طرح های این شهرستان بازدید می کند.

نظر شما