شناسهٔ خبر: 21003681 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کدام فیلم‌ها آخر هفته از آی‌فیلم پخش می‌شوند؟

فرهنگ > تلویزیون - فیلم‌های سینمایی «راه آبی ابریشم» از کانال فارسی، «کیمیا» از کانال عربی و «فرزندچهارم» از کانال انگلیسی آی‌فیلم به نمایش گذاشته می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این هفته سه فیلم سینمایی برای پخش از شبکه آی فیلم در جدول پخش سه کانال این شبکه در نظر گرفته شده اند که به ترتیب پنجشنبه و جمعه شب و بامداد شنبه به روی آنتن می روند.

  گذر از «راه آبی ابریشم»

 فیلم سینمایی «راه آبی ابریشم» با کارگردانی محمد بزرگ نيا و تهیه کنندگی حسن بشکوفه پنجشنبه دوم شهریور، ساعت 21:00 از کانال فارسی آی فیلم پخش می شود.

  سلیمان و ادریس دو ناخدای کشتی تصمیم می گیرند برای اولین بار در تاریخ ایران، کشتی هایشان را که حاوی اموال با ارزشی است, از میان اقیانوس هند عبور داده و از این راه به چین برسند. شاذان ابن یوسف یکی از  شاگردان برتر دارالعلوم شیراز نیز از طرف استادش ترغیب می شود تا در سفر دریایی با دیگر اعضای این کشتی ها همراه شود. ادریس به کنیزی به نام ماهورا دل می بندد و تصمیم می گیرد تا او را از صاحبش خریداری و به ازدواج خویش درآورد. در همین حال ناگهان سر و کله دزدان دریایی هم پیدا می شود و ...

بهرام رادان، داریوش ارجمند، رضا کیانیان، پگاه آهنگرانی، پیام دهکردی، مهدی میامی، محسن حسینی، فرشید صمدی‌پور، هوشنگ قوانلو، محمدعلی قویدل و حمیدرضا میلاد بازیگرانی هستند که در «راه آبی ابریشم» به ایفای نقش پرداخته اند.

تکرار این فیلم را  در ساعت های 05:00 و 13:00 روز بعد خواهید دید.

«کیمیا» با بازی خسرو شکیبایی

همچنین فیلم سینمایی «کیمیا» با بازی زنده یاد خسرو شکیبایی و به کارگردانی احمدرضا درویش روز جمعه سوم شهریورساعت 22:00 از کانال عربی این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

در روزهای حمله عراق به جنوب ایران، زمان وضع حمل همسر رضا فرا می رسد. رضا او را به بیمارستان می رساند و خود به اسارت قوای دشمن در می‌آید. همسر رضا حین عمل جراحی می‌میرد و شکوه که پزشک جراح او است، فرزند رضا را نجات می‌دهد. پس از گذشت نه سال، وقتی رضا از اسارت آزاد می‌شود و در جستجوی فرزندش است؛ کیمیا با شکوه زندگی می کند و وابستگی شدیدی به هم دارند....

خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، رضا کیانیان در این فیلم حضور دارند.

بازپخش «کیمیا» نیز در ساعت های 04:00، 10:00 و:00 16 روز شنبه خواهد بود.

همراهی با «فرزند چهارم»

کانال انگلیسی آی فیلم، ساعت 02:30  شنبه چهارم شهریور فیلم سینمایی «فرزند چهارم» ساخته وحید موسائیان را برای پخش پیش بینی کرده است.

 تکرار این فیلم هم در ساعت های 08:30، 14:30و 20:30 روز یک شنبه صورت خواهد گرفت.

 مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حامد بهداد، حسین محب ابهری، ناصرگیتی جاه، معصومه قاسمی پور، زهرا برومند و ساناز زرین مهر بازیگران این فیلم سینمایی بوده اند. 

 داستان «فرزند چهارم» روایت زن هنرپیشه ای است که بنا بر دغدغه‌های شخصی و انسان‌دوستانه خود به عکاسی روی آورده و  قصد سفر به سومالی را دارد.

شبکه آی فیلم ، فیلم های سینمایی ایرانی را در کانال های عربی و انگلیسی این شبکه با زیرنویس عربی و انگلیسی پخش می کند.

58244

نظر شما