شناسهٔ خبر: 21003607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طی سه سال آینده بی سوادی در قلعه گنج ریشه کن خواهد شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان کشور در قلعه گنج گفت : طی سه سال آینده بی سوادی در قلعه گنج ریشه کن خواهد شد.

صاحب‌خبر -

طی سه سال آینده بی سوادی در قلعه گنج ریشه کن خواهد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت : با تلاش و پیگیری های مداوم و مستمر همکاران در آموزش و پرورش ، استان کرمان رشد خیلی خوبی در انسداد بی سوادی داشته است و شهرستان قلعه گنج نیز رشد 5 درصدی نسبت به سال 90 داشته که امید است تا سه سال آینده بی سوادی در این شهرستان ریشه کن شود.

. وی تصریح کرد در کنار انسداد بی سوادی نیز می بایست از تولید بی سواد با جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل جلوگیری شود که قلعه گنج در این زمینه در سال تحصیلی 96/95 شصت دانش آموز بازمانده از تحصیل جذب کرده است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : در دهه 60 نود و پنج درصد معلمان قلعه گنج غیر بومی بوده اند که هم اکنون بیش از 70 درصد معلمان این شهرستان بومی هستند که نشان دهنده وجود ظرفیت ها و استعدادهای ویژه در این شهرستان است .

سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور نیز از ساخت 120 کلاس درس و تجهیز بیش از 100 مدرسه قلعه گنج در سال جاری خبر داد و گفت : بنیاد مستضعفان از هیچ تلاشی برای رشد و توسعه قلعه گنج دریغ نخواهد کرد .

در ادامه دو تفاهم نامه با موضوع انسداد بی سوادی و رشد کیفیت آموزشی در قلعه گنج بین آموزش و پرورش و بنیاد مستضعفان منعقد گردید.


انتهای پیام /س

 

ریشه کن کردن بی سوادی در قلعه گنج

نظر شما