شناسهٔ خبر: 21003476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزیده شدن تئاتر (کچول و دیو دنیای مجازی) در جشنواره لاهیجان

تئاتر (کچول و دیو دنیای مجازی) از فسا موفق به کسب مقام برگزیده در جشنواره لاهیجان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا گفت: نمایش «کچول و دیو دنیای مجازی» با حضور و رقابت در بخش کودک و نوجوان هشتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان توانست مقام برگزیده کارگردانی و طراحی فضا را توسط محمد بیژنی نسب و بازیگری زن توسط سپیده صادقیان را کسب کند.


وی افزود: این نمایش خیابانی به نویسندگی مشترک یوسف شکوهی و محمد بیژنی نسب و کارگردانی محمد بیژنی نسب از فسا به هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان راه پیدا کرده بود که در آن محمد بیژنی نسب، یوسف شکوهی، سپیده صادقیان، شیدا بردبار، پریسا صحراپور و علیرضا حیران ایفای نقش می کنند.


رحمانی ادامه داد: در این نمایش سعی شده است به جذابیت بازی های مجازی و فاصله نسل نوجوان و جوان با بازی های بومی اشاره شود.


وی بیان کرد: در این نمایش کچول در «ده تیکه دوزی» زندگی می کند همبازی ندارد و همه دوستانش سرگرم بازی های جدید امروزی(مجازی) هستند لذا او تصمیم می گیرد با سفر به شهرهای ایران بازی های محلی را فرا گیرد تا با مراجعت به ده تیکه دوزی دوباره بچه ها و هم سن و سالانش را به سمت بازی های محلی جذب کند.


گفتنی است پارسال نیز نمایش «درتی و کلین» به کارگردانی صدیقه شکر از شهرستان فسا توانست به هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان راه پیدا کند
انتهای پیام/ر

تئاتر «کچول و دیو دنیای مجازی» از فسا منتخب جشنواره لاهیجان

نظر شما