شناسهٔ خبر: 21003191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری:

قرارگاه خاتم‌الانبیا در پروژه‌های بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری مشارکت کند

R41350/P1377/S6,54/CT11

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا در چندین پروژه استان به ویژه بخش بهداشت و درمان مشارکت داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی ظهر امروز در نشست با معاون امور اراضی قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به برگزاری چندین دوره نشست توسط مسئولان استانی با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا و معاونان این قرارگاه در خصوص اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و سرمایه‌گذاری در این استان اظهارداشت: در این نشست‌ها مقرر گردید که قرارگاه خاتم‌الانبیا در چندین پروژه استان به ویژه بخش بهداشت و درمان مشارکت داشته باشد.

وی با بیان اینکه طبق تفاهم ‌نامه‌ای که وزارت بهداشت با قرارگاه خاتم‎الانبیا منعقد کرده است مقرر شد 16 هزار تخت بیمارستانی در کشور ایجاد شود، افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای احداث بیمارستان 530 تخت‌خوابی شهرکرد تفاهم نامه‌ای برای ارسال به فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا آماده کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تمایل قرارگاه خاتم‌الانبیا برای همکاری در احداث راه‌آهن اصفهان، شهرکرد و خوزستان و اجرای آزادراه لردگان- ایذه، خاطرنشان کرد: دشت دیناران به عنوان منطقه‌ای که دچار خشکسالی شده و‌ نیازمند پمپاژ آب یا حفر تونل است به قرارگاه معرفی شده است ضمن اینکه شرایط احیای دو دشت میلاس و لردگان نیز فراهم است.

سلیمانی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات لازم را برای حضور و فعالیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در پروژه‌های استان انجام دهند.

وی خواستار بازدید میدانی از پروژه‌های استان برای انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیا شد و بیان کرد: منابع مالی پروژه‌هایی چون راه و راه‌آهن و بیمارستان مشخص است و قرارگاه مجری است تا این پروژه‌ها سریعا تکمیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما