شناسهٔ خبر: 21003042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رکورد شکنی مالی باشگاه های لیگ برتر انگلیس

تهران - ایرنا - باشگاه های لیگ برتر فوتبال انگلیس درحالی که هنوز بیشتر از یک هفته تا پایان فصل نقل و انتقالات بازیکنان باقی است، رکورد جدیدی را در هزینه و خریدهای تابستانی ثبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رویترز، گروه تحلیل ورزشی اسپورتینگ اینتلیجنس روز چهارشنبه اعلام کرد: با انتقال 15 میلیون پوندی وسلی هوت از لاتزیو به ساوتهمپتون، کل هزینه 20 باشگاه لیگ برتر انگلیس به رقم یک میلیارد و 185 میلیون پوند رسید.
این رقم از مبلغ 1.18 میلیارد پوند که این باشگاه ها در فصل تابستان گذشته هزینه کردند بیشتر است.
این در حالی است که انتظار می رود تا مهلت باقی مانده در روز پنجشنبه 9 شهریور، نقل و انتقالات جدیدی انجام شود.
بزرگترین نقل و انتقال تابستانی را باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه ثبت کرد. این باشگاه 222 میلیون یورو برای جذب نیمار به بارسلونا پرداخت. با این حال باشگاه های انگلیس از نظر هزینه کلی با آنها رقابت می کنند. منچسترسیتی با 221.5 میلیون پوند در صدر است. منچستریونایتد با 145.8 و اورتون با 139.9 میلیون پوند در رده های بعدی هستند.
براساس گزارش رسانه های بریتانیا و اسپانیا، بارسلونا پیشنهاد 138 میلیون پوندی برای جذب فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی لیورپول ارائه کرده است. بارسلونا همچنین مبلغ 40 میلیون یورو برای خرید پائولینیو به گوانگژو اورگراند چین پرداخت و بدنبال جذب عثمان دمبله از بروسیا دورتموند است.
در صورت جدایی کوتینیو از لیورپول، این باشگاه نیز جذب ویرجیل فان دایک مدافع ساوتهمپتون و الکس اکسلاد چمبرلین بازیکن آرسنال را دنبال خواهد کرد که قرارداد آنها از مبلغ 100 میلیون پوند فراتر می رود.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما