شناسهٔ خبر: 21002922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مدیرکل ساماندهی و هماهنگی امور جوانان:

باید از نظرات و حضور جوانان در تصمیم گیری‌ها بهره ببریم

مدیرکل ساماندهی و هماهنگی امور جوانان گفت: باید از نظرات و حضور جوانان در تصمیم گیری‌ها به دور از تبعیض جنسیتی بهره ببریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید جواد رضوی با اشاره به موضوعیت و وضعیت مدیریت امور جوانان در نظام اداری کشور و با تاکید بر وظایف همه دستگاه ها در امور جوانان به وظایف وزارت ورزش و جوانان و همچنین اداره کل ورزش جوانان استانها افزود: وظیفه سیاست گذاری، برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاه ها به منظور هم افزایی فعالیتها و کاهش همپوشانی ها و موازی کاری ها در امور جوانان به عهده ستاد ساماندهی امور جوانان و در مرجع بالاتر شورای عالی جوانان است و طبعا نظارت بر عملکرد دستگاه ها را نیز شامل می شود.

مدیر کل ساماندهی و هماهنگی امور جوانان در ادامه با ارایه گزارش از عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان در کل کشور و رشد کمی و کیفی ستادهای شهرستانی و استانی در سال ٩٥ از اهتمام فرمانداران به مقوله جوانان تشکر و ابراز امیدواری کرد از طریق فعال تر شدن ستاد ساماندهی امور جوانان گفتمان جوانی که مورد تاکید رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان است، در همه سطوح دستگاه های کشور تقویت و در نهایت به بهبود وضعیت جوانان در کشور منجر شود.

رضوی افزود: موضوعات اشتغال، ازدواج، مسکن، اوقات فراغت، آسیب های اجتماعی و سلامت جوانان از جمله موضوعاتی است که انتظار می رود ستاد ساماندهی استان بیشتر و عملیاتی تر به آنها بپردازند. 

مدیر کل ساماندهی امور جوانان با تاکید بر حضور نماینده جوانان در ستادهای استانی و شهرستانی، گفت: بدور از تبعیض جنسیتی باید از نقطه نظرات جوانان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها استفاده کرد. قطعا حضور جوانان در مراکز تصمیم ساز می تواند به افزایش فعالیتهای دستگاه های اجرایی منجر شود فقط باید آنها را باور کنیم و به این یاوران جوان اعتماد کنیم.

وی در ادامه افزود: عملکرد استان تهران در حوزه جوانان و هماهنگی بین دستگاهی در این استان در سال ٩٥در سطح متوسط ارزیابی شده و انتظار این است با برنامه ریزی بهتر و حمایت بیشتر استانداری وضعیت بهتری را در همه شهرستانهای استان تهران شاهد باشیم. هر چند در مجموع عملکرد استان تهران در مقایسه با سال ٩٤ حاکی از مسیر رو به رشد و بهبود است.

رضوی همچنین خلاصه ای از عملکرد معاونت ساماندهی امور جوانان در دولت یازدهم در حوزه مشارکتهای اجتماعی، اوقات فراغت، خانه های جوان، ازدواج و تعالی خانواده، بین الملل و شورای عالی و ستادساماندهی امور جوانان ارایه داد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما