شناسهٔ خبر: 21002817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آزادکاران با روحیه ی جنگنده و تفکر خواستن آغاز می کنند

دبیر فدراسیون کشتی از آغاز رقابتهای کشتی گیران آزاد با روحیه جنگنده و تفکر خواستن، در مسابقات جهانی فرانسه خبر داد.

صاحب‌خبر -
دبیر فدراسیون کشتی: آزادکاران با روحیه ی جنگنده و تفکر خواستن آغاز می کنند
رضا لایق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیما گفت: خوشبختانه تمرینات ملی پوشان کشتی آزاد آغاز شد و در حال حاضر از لحاظ روحی‏‏،روانی و جسمانی در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و همه ملی پوشان سرحال هستند.
وی افزود: فردا مراسم وزن کشی چهار وزن اول انجام می شود و جمعه 3 شهریور ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان می روند و امیدواریم نتیجه همه تلاش و زحماتی که در این مدت به دوش کشیدند را شاهد باشند که البته با انگیزه بالا و قرار گرفتن جوان ها در کنار باتجربه ها کسب نتایج درخشان چندان دور از دسترس هم نخواهد بود.
لایق ادامه داد: همهاعضای تیم کشتی آزاد کشورمان اعزامی به رقابتهای جهانی درصددند تا توانایی های خود را به نمایش بگذارند و ثابت کنند با روحیه ی جنگنده و تفکر خواستن که بین آنها حاکم است می توانند به مدال ها و مقام هایی در شان نام ایران دست یابند و برای کسب عنوان قهرمانی راهی میدان شوند.
وی گفت: تیم اعزامی، تیم بسیار خوبیستو زحمات بسیاری کشیده است و امیدواریم با مهیا شدن شرایط مناسب ان شاءالله بتوانند هم دل مردم را شاد کنند و هم اینکه مزد زحمات خود را دریافت کنند.



 
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت : مراسم قرعه کشی چهار وزن اول فردا برگزار می شود و امیدواریم قرعه مناسبی داشته باشیم.
 
امیر توکلیان افزود: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان شب گذشته وارد پاریس محل برگزاری مسابقات جهانی شد و امروز تمرینات خود را در شرایط مناسبی برگزار کرد.
وی گفت: فردا چهار وزن اول 57، ‏61، 86 و 125 کیلوگرم وزن کشی دارند که امیدواریم با قرعه مناسبی روبرو شویم چرا که متاسفانه در اوزان ملی پوشان کشورمان چهار کشتی گیر رژیم غاصب صهیونیستی نیز حضور دارند.
وی افزود: امیدواریم ملی پوشان در سرشاخ های خود با حریفان کم اشتباه ظاهر شوند و با کسب مدال های رنگارنگ دل مردم را شاد کنند.



­ 
 
 
 



­

نظر شما