شناسهٔ خبر: 21002699 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

طراحی نرم افزار موبایلی "مناسک محشی ۹۶" همزمان با مراسم حج

خبرگزاری شبستان: همزمان با مراسم حج، نرم افزار موبایلی "مناسک محشی ۹۶" با حواشی هفت نفر از مراجع نظام تقلید از سوی پژوهشکده حج و زیارت طراحی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با مراسم حج، نرم افزار موبایلی "مناسک محشی 96" با حواشی هفت نفر از مراجع نظام تقلید از سوی پژوهشکده حج و زیارت طراحی شد.

بر اساس این گزارش، این نرم افزار بر اساس کتاب مناسک حج محشی با ویرایش جدید سال 96 می باشد، نسخه چاپی این کتاب تیر ماه سال جاری از سوی انتشارات مشعر منتشر شده است.

این نرم افزار نظرات و استفتائات آیات عظام خامنه ای، سبحانی، سیستانی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و نوری همدانی را در خصوص آداب و مناسبک حج گردآوری کرده است.

این گزارش می افزاید: این نرم افزار در هفت فصل به موضوعاتی چون، محل احرام، واجبات احرام، طواف واجب و احکام آن، نماز طواف، تقصیر و احکام آن و واجبات منا از نگاه مراجع تقلید پرداخته است.

شایان ذکر است، علاقه مندان به دریافت این نرم افزار در کافه بازار می توانند با ورود به لینک https://cafebazaar.ir/app/com.saeed.mohasha/?l=fa   و دانلود آن از خدمات این نرم افزار استفاده کنند.

نظر شما