شناسهٔ خبر: 21002659 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سناریو جدید برای ۲ ملی‌پوش ایرانی پانیونیوس؛ حاج‌صفی برمی‌گردد، شجاعی نه

ورزش > فوتبال ملی - احسان حاج‌صفی به تیم ملی برمی‌گردد اما وضعیت مسعود شجاعی هنوز مشخص نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وضعیت احسان حاج صفی و مسعود شجاعی هنوز مشخص نیست. این دو بازیکن ملی پوش ایران به خاطر بازی برای تیم پانیونیوس یونان مقابل مکابی اسرائیل، اخیرا با حاشیه هایی مواجه شده بودند. پس از چند روز سکوت، هر دو آن ها به این ماجرا واکنش نشان دادند و امروز حاج صفی برای دومین بار پیغامی منتشر کرد که در آن از مردم عذرخواهی کرده بود.

پس از انتشار پیام حاج صفی، سازمان بسیج ورزشکاران در پیامی از موضع‌گیری بازیکن ملی‌پوش ایران تشکر کرد. سازمان بسیج ورزشکاران در پی پیام احسان حاج‌صفی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از موضع‌گیری دیرهنگام اما انقلابی و اقدام به جای احسان حاج‌صفی بازیکن تیم ملی فوتبال در برائت از عمل انجام شده و اعلام ایشان مبنی بر حرکت در مسیر انقلاب و رهبری تشکر کرده و همانطور که ایشان اعلام کردند الگوی ورزشکاران پهلوان ما شهدای والامقام جنگ به ویژه شهدای گرانقدر مدافع حرم هستند. انشاءالله همچون گذشته ورزشکاران ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با ورزشکاران این رژیم کودک‌کش خودداری کرده و باعث عزت مسلمانان جهان شوند.

سناریو جدیدی که برای شجاعی و حاج صفی در نظر گرفته شده، دعوت از حاج صفی و کنار گذاشتن مسعود شجاعی است چراکه حاج صفی پیش از این کمتر درگیر مسائل غیر فوتبالی شده بود اما شجاعی حداقل به خاطر آن مصاحبه معروفش که دردسرساز شد، بیشتر مورد توجه است. حالا هم به نظر می رسد گروهی به دنبال این هستند که حاج صفی به تیم ملی دعوت شود اما شجاعی جایی در لیست کی روش نداشته باشد. اما باز هم باید دید تصمیم نهایی کی روش در این رابطه چیست و آیا او حاضر می شود مسعود شجاعی را کنار بگذارد یا نه.
43 43

نظر شما