شناسهٔ خبر: 21002621 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر دفاع روسیه اقدام غرب علیه تروریست ها در خاورمیانه را خواستار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شایگو امروز (چهارشنبه) در دیدار با یعقوب الصراف وزیر دفاع لبنان گفت: کشورهای غربی باید بدانند جا بجایی تروریست ها از یک کشور به کشور دیگر نمی تواند تا بی نهایت ادامه یابد.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از سخنان وزیر دفاع روسیه نوشت: غرب باید جایگاه معارضان را از تروریست ها جدا کند و به حمایت بی رویه از همه گروههای مسلح پایان دهد.
ارتشبد شایگو در ادامه به اوضاع سوریه اشاره و خاطرنشان کرد که با جدایی معارضان میانه رو از تروریست ها، مناطق امن شکل گرفته و سبب توقف جنگ داخلی و همچنین تمرکز عملیات نظامی برای مبارزه با تروریسم شده است.
وزیر دفاع روسیه همچنین در پایان با بیان اینکه مسکو و بیروت موضوع های زیادی برای مذاکره دارند، اظهار کرد: یکی از مناطق امن چهارگانه سوریه کنار مرز لبنان قرار دارد و بخشی از واحدهایی که با تروریست ها در این کشور می جنگند در نبردهای سوریه نیز شرکت می کنند.
روسیه در سال های اخیر بارها از سیاست های غرب به ویژه آمریکا در حمایت از گروههای مسلح و تروریستی ضدسوری و تحویل جنگ افزارهای پیشرفته به این گروهها به شدت انتقاد و آن را تقبیح کرده است.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به تازگی در این رابطه اعلام کرد، تداوم سکوت غرب در برابر موارد استفاده تروریست ها از تسلیحات شیمیایی در سوریه، چراغ سبزی به آنان برای ارتکاب هر اقدامی است.
اروپام*391 انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

انتهای پیام /*

نظر شما