شناسهٔ خبر: 21002593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد :

فرزندان کارکنان آزاده بازنشسته در دانشگاه آزاد استخدام می شوند

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر در مراسم تجلیل از آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: خوشبختانه ایثارگران بازنشسته‌ای که در دانشگاه آزاد حضور دارند به کار گرفته شده‌اند و آماده‌ایم که ایثارگران دیگر را نیز در دانشگاه به کار گیریم.
وی با گرامیداشت رشادتهای شهیدان، ایثارگران و آزادگان جنگ تحمیلی و مدافعان حرم به شهادت محسن حججی اشاره کرد و گفت: شهید حججی، صحرای کربلا را زنده کرد و انگار نه انگار که می‌خواستند سر او را ببرند، او با عشق می‌رفت و اگر این مجاهدت‌ها نبود امروز ما آرامش و امنیت نداشتیم.
رهبر تاکید کرد: باید فرهنگ ایثار و مقاومت در دانشگاه آزاد اسلامی موج بزند و به صورت شفاف این فرهنگ را در دانشگاه جاری کنیم.
مدیرکل امور ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: اسرا بعد از تحمل سخت‌ترین شرایط به کشور بازگشتند و مرحوم آیت‌الله هاشمی بیشترین سهم را در آزادی اسرا داشتند، سیاست‌ورزی و هوشمندی ایشان در مذاکره با صدام زمینه آزادی اسرا را فراهم کرد.
محمدتقی طباطبایی درباره وضعیت حوزه ایثارگری در دانشگاه آزاد نیز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ایثار و شهادت دارای ظرفیت‌های غنی است و امیدواریم با همکاری دکتر رهبر برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد 300 شهید و 50 شهید مدافع حرم، یک شهید مدافع امنیت ملی، 2 جانباز مدافع حرم، 218 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر، 2 هزار و 529 کارمند شاهد و ایثارگر، 600 عضو هیات علمی شاهد و ایثارگر، 350 شهید گمنام، 52 یادمان شهدا (که احداث 40 یادمان دیگر باقی مانده است)، 38 آزاده (که 27 نفر آن عضو هیات علمی و 9 کارمند هستند) دارد.
در این مراسم، برخی از آزادگان مشکلات خود را در زمینه های مختلف همچون به کارگیری ایثارگران بازنشسته، تسهیل در نقل و انتقال اعضای هیات علمی و کارمندان آزاده، تبدیل وضعیت آزادگان هیات علمی، برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ برای تقویت روحیه ایثار و شهادت با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در میان گذاشتند.
فراهنگ **9022**1055
خبرنگار:رقیه نوری *انتشاردهنده : زینب کارگر

انتهای پیام /*

نظر شما