شناسهٔ خبر: 21002539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نگاه اصلاحی و تربیتی به ورزش در زندان

مدیر کل زندان های استان کرمان هدف ازبرگزاری المپیاد های ورزشی را ارتقا روحیه مددجویان و بازگشت سعادتمندانه به خانواده و جامعه دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ مدیر کل زندان های استان رمضان امیری در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی مددجویان زن زندان مرکزی کرمان هدف ازبرگزاری این المپیاد های ورزشی را ارتقا روحیه مددجویان و بازگشت سعادتمندانه به خانواده و جامعه دانست.

رمضان امیری ضمن تقدیر از فعالیت های مسئولین زندان افزود: ورزش در زندان به همراه نگاه رقابتی ،یک نگاه اصلاحی و تربیتی است تا بتوانیم مددجویان را به سلامت جسم و روح برسانیم.


وی تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور اولین المپیاد ورزشی مددجویان زن زندان مرکزی کرمان در دوازده رشته و با حضور ۲۱۰نفر از مددجویان اندرزگاه نسوان به مدت یک هفته برگزار می شود.


درادامه خانم حسینی ،مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تبریک روز پزشک و تاکید بر گسترش ورزش در بین اقشار آسیب دیده گفت : خوشحالم که نگاه مدیران زندان یک نگاه فرهنگی در جهت سلامت روج و جسم می باشد.


وی ضمن تاکید بر ارزش والای زنان در جامعه اسلامی افزود:برای حفظ این جایگاه زنان باید رابطه با خداوند را تقویت نمود،برنامه ریزی کنیم،شرایط را بپذیریم و برای تغییر اقدام عملی کنیم.


این مراسم در راستای برنامه های ارسالی ‌از سازمان زندان ها و ترویج فرهنگ ورزش در زندان ها اولین المپباد ورزشی مددجویان زن زندان مرکزی کرمان با حضور خانم دکتر حسینی مدیر کل امور بانوان استانداری، بحر اسمانی معاون مدیر کل امور بانوان استانداری، خانم نژاد زمانی مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان، خانم پلاشی دانپزشک و خیر، مولایی قاضی ناظر بر زندان،امیری مدیر کل زندان های استان،مقبلی رئیس اداره فرهنگی ،حجت الاسلام کارگر رئیس اداره قضایی ، خانم نامجو مشاور امور بانوان ،شیخ شعائی رئیس اداره مالی و پشتیبانی، کریم قاسمی مسئول تربیت بدنی اداره کل زندانها،سلیمانی مدیر زندان ،مسئولین اداره کل و زندان مرکزی در جمع پرشور مددجویان اندرزگاه نسوان برگزار شد.


در ابتدای این مراسم تیم های شرکت کننده رژه رفتند.


در ادامه این مراسم از 6 نفر پزشک و دو نفر از بازنشستگان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و در پایان هم تیم های نین جوتسو و ... به اجرای برنامه های جذاب و ورزشی خود پرداختند.


انتهای پیام/س

مدیرکل زندان های استان تهران : نگاه اصلاحی و تربیتی به ورزش در زندان

 

 

نظر شما