شناسهٔ خبر: 21002523 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام تبریک سردار کارگر به سرلشکر موسوی و سرلشکر صالحی

71990

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دو پیام جدا گانه انتصاب سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» و «عطاءالله صالحی» را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا در پیام تبریک سردار بهمن کارگر خطاب به سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» آمده است:

«برادر ارجمند امیرسرلشکر

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در دوران دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه بزرگ نیروی انسانی مومن، انقلابی و با انگیزه این سازمان مقتدر؛ منظومه‌ی مبارک و ارزشمندی است که یاری‌بخش جنابعالی در فرماندهی موفق و تحول‌آفرین خواهد بود.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر، امام زمان(عج)  و  پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره با اقدام و عمل انقلابی از درگاه ذات اقدس الهی مسالت دارم«.

همچنین در پیام سردار کارگر به امیرسرلشکر عطاءالله صالحی آمده است:

«جانشین محترم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند جنابعالی را از سوی فرمانده معظم کل قوا به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا حسن اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفویض مسئولیت مهم و بزرگ جانشینی ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، بیانگر لیاقت و شایستگی‌های مدیریتی جنابعالی می‌باشد.

بی‌شک سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در دوران دفاع مقدس و فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران شما را در زمره مریدان توانمند و شایسته همراه با تجربیات گرانقدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.

امید است با عنایات الهی در جهت تکمیل، ارتقاء و توسعه توانمندی و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیروهای مسلح همراه با مسئولان و زحمت‌کشان خدوم و مخلص در مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح موفق و پیروز باشید.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر، امام زمان (عج) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز همواره با اقدام و عمل انقلابی از درگاه ذات‌ اقدس الهی مسألت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس»
 

انتهای پیام

نظر شما