شناسهٔ خبر: 21002467 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ابطحی در گفتگو با افکارنیوز مطرح کرد؛ کریمی قدوسی در گفتگو با افکارنیوز تشریح کرد؛ خادمی در گفتگو با افکارنیوز تشریح کرد؛ گزارش افکارنیوز از سخنان انتقادی صادق خرازی؛ نمایندگان در گفتگو با افکار نیوز مطرح کردند؛ کریمی قدوسی در نامه ای به حسن روحانی: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استانهای یزد و همدان: جمالی به افکار نیوز خبر داد؛ حاجی دلیگانی در گفتگو با افکار نیوز: ابطحی در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد سیدحسن نصرالله:

استقبال خوب مخاطبان از "گذر موقت"

مهدی رحمانی از وضعیت اکران این روزهای فیلم «گذر موقت» ابراز رضایت کرد اما...

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

مهدی رحمانی تهیه‌کننده سینما در خصوص روند اکران فیلم سینمایی «گذر موقت» گفت: روند اکران «گذر موقت» راضی‌کننده و استقبال مخاطبان رو به رشد است.

وی افزود: اگر امکانات تبلیغاتی بالایی داشتیم فروش و جذب مخاطب آن بیشتر می‌شد اما در کل خوشحالیم فیلم خودش را تبلیغ می‌کند و با تبلیغات مخاطبانی که آن را می‌بینند توانسته رضایت ما و تماشاچیان را جلب و بر تعدادشان افزوده شود.

وی درباره عدم امکانات تبلیغ خوب برای «گذر موقت» بیان کرد: وقتی فیلمی مانند «گذر موقت» مستقل ساخته می‌شود از تبلیغات گسترده و دلخواه هم بهره‌مند نخواهد بود.

این تهیه‌کننده علت موفقیت فیلمش در گیشه را چنین بیان کرد: خود فیلم، فضای مفرح، پیام و رویکرد مثبتی نسبت به جامعه دارد. برای مخاطبانش جذاب بوده و برای آنها احترام قائل است و دلیل بعدی اینکه برخی از فیلم‌های روی پرده نتوانستند مخاطب را جذب کنند و این به نفع فیلمی مانند «گذر موقت» شده چرا که مخاطب با گزینه‌های محدودی مواجه می‌شود.

 رحمانی خاطرنشان کرد: البته تمام گفته‌های ما بر اساس آمار فروش و وضعیت این روزهای سینما و فیلم‌های در حال اکران است.

 

نظر شما