شناسهٔ خبر: 21002422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی استانداری گیلان:

مدیران باید تفکر توسعه ای و برنامه ای داشته باشند

نمایندگی گیلان

معاون سیاسی استانداری گیلان با بیان اینکه مدیرانی باید سرکار بیایند که تفکر توسعه ای و برنامه ای داشته باشند، گفت: انتظار داریم که مدیران دولتی و شوراها با داشتن برنامه و تفکر توسعه ای لازم گام اساسی در جهت رفع موانع و رشد و توسعه استان بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد احمدی پور امروز در جلسه تحلیف اعضای شورای پنجم شهر رشت که در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش شورای چهارم شهر رشت، اظهار کرد: امروز در 52 شهر و دو هزار و 176 روستای استان گیلان مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای شهر برگزار می شود و از امروز رسما فعالیت شورای پنجم با انتخاب رئیس و هیات رئیسه آغاز می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان افزود: مجموعا 6 هزار و953 همکار در حوزه اجرای سیاست های شورا، دولت و نظام از امروز فعالیت خود را رسما آغاز می کنند.

وی گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 82.8 درصد مشارکت مردمی را در استان شاهد بودیم که حدود 9.5 درصد از میانگین کشور هم بالاتر بود. مجموع آرای دکتر روحانی در گیلان 69.9 درصد بود که بعد از استان های کردستان و سیستان و بلوچستان در جایگاه سوم قرار گرفتیم.

احمدی پور تصریح کرد: بیشترین آرای دور دوم انتخابات دولت ها با افزایش 13.5 درصدی به دولت آقای روحانی اختصاص دارد که این امر بیانگر امید مردم به این دولت است.

معاون سیاسی استانداری گیلان اضافه کرد: در انتخابات شوراها هم مشارکت مردم در استان نسبت به میانگین کشوری 9 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مدیرانی باید سرکار بیایند که تفکر توسعه ای و برنامه ای داشته باشند، تاکید کرد: انتظار داریم که مدیران دولتی و شوراها با داشتن برنامه و تفکر توسعه ای لازم گام اساسی در جهت رفع موانع و رشد و توسعه استان بردارند.

احمدی پور اضافه کرد: امروز در حوزه اشتغال باید برنامه های جدیدی داشته باشیم که این امر ایجاد نشاط اجتماعی را می طلبد؛ اگر بتوانیم حوزه اجتماعی و سیاسی را یک چاچوب قرار دهیم در نتیجه سرمایه اجتماعی تحقق می یابد. مدیران کارکردی را ارائه دهند که سرمایه اجتماعی را افزایش دهد.

معاون سیاسی استانداری گیلان بیان کرد: صداقت، امانتداری و سلامت شیوه ای است که اگر پیش گیریم، عملکردها نمود بیشتری می یابد.

انتهای پیام

نظر شما