شناسهٔ خبر: 21002403 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی به وزارت بهداشت

نایب رئیس مجلس از اختصاص ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی به وزارت بهداشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس دوم مجلس در مراسم تجلیل از اساتید حوزه پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: روش ها و تکنولوژی ها تغییر کرده است و کمبود منابع داریم و تطبیق انها یک سیاست های خاصی می خواهد توسعه های ناهماهنگ و تقاضاهای نادرست است که مشکلاتی را ایجاد کرده است و ما متاسفانه منابع نا محدود داریم و ما باید نیاز مان را با نیروی انسانی تطبیق بدهیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیمه ها بدهی زیادی دارند و به نظرم با پول ایرانی تقاضای ایرانی باید ایجاد کنیم و افرادی که این مسائل را نگاه نمی کنند باعث شده مشکلات مختلفی از جمله ترافیک در این شهر می شود.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: متاسفانه بی عدالتی شهری دیده می شود و در جایی همه امکانات ریخته و در مناطق دیگر خالی از امکانات است.

وی ادامه داد: باید براساس عدالت تصمیم گیری کنیم زیرا در غیر اینصورت برای یک عده ای امکانات عالی و برای افراد دیگری هیچ امکاناتی وجود ندارد.

پزشکیان بیان کرد: در حال حاضر ۷ درصد از سرانه ناخالص کشور به وزارت بهداشت تخصیص داده شده است و منابع بیشتر از این امکان ندارد چون دیگر وزارتخانه ها به همین منابع نیازمندند.

وی اظهار کرد: برای ایجاد عدالت باید تلاش کرد و به خوبی جنگید و این بی عدالتی برای افراد بالا هست که سفره پهن کردند و امکانات را برای خودشان گذاشته ولی دیگران فقیر هستند که اگر امید به زندگی در کشور بالا برود باید حاکمیت افراد فقیر را ببیند و متاسفانه امکانات در سراسر کشور یکسان نیست.


انتهای پیام/

 

نظر شما