شناسهٔ خبر: 21002366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با آغاز به کار شورای پنجم؛

هیئت رئیسه شورای پنجم مهدیشهر انتخاب شدند/ نورانیان رئیس شد

با آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهدیشهر، جلسه انتخاب هیئت رئیسه برگزار و حسن نورانیان با کسب آراء تمامی 5 عضو شورا به عنوان رئیس انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهدیشهر صبح امروز با حضور حسن ارگی فرماندار شهرستان مهدیشهر، حجه الاسلام رحیمی زاده امام جمعه درجزین و مطهری نسب رئیس دادگستری مهدیشهر برگزار شد.

در این مراسم فرماندار مهدیشهر با قدردانی از زحمات شوراهای دوره چهارم، گفت: ترکیب شورای پنجم یک ترکیب متخصص و ممزوج از گرایش‌های مختلف است و خوشحالیم در این دوره از رقابت‌های انتخاباتی مردم نیروهای فرهیخته و متفکر و جوان را انتخاب کردند.

در ادامه مراسم منتخبین پنجمین دوره شورای شهر مهدیشهر در برابر کلام نورانی وحی متن سوگند نامه را قرائت نمودند و پس از پایان مراسم تحلیف، اولین جلسه رسمی شورای اسلامی را برگزار نمودند.

در این جلسه، برگزاری انتخابات هیات رئیسه در اولین دستور اولین جلسه شورای شهر قرار گرفت و اعضا، حسن نورانیان را با 5 رأی موافق به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر انتخاب کردند.

همچنین علیقلی پارسا با 5 رأی موافق به عنوان نایب رئیس، تکتم مرادعلیان با 5 رأی موافق سخنگوی شورای شهر، سید احمد پاکزادیان و مهندس رضا اصیل منش هم به عنوان عضو شورا و منشی انتخاب شدند.

در این جلسه اعضای شورا از زحمات شورای چهارم تشکر نمودند  و از آنها خواستند حالا که بار مسوولیت رسمی از دوش آنان برداشته شده در حد توان به برگزیدگان مردم کمک کنند تا به فضل الهی با مدیریت جدید و تلاش همگانی در آینده شاهد شهری مترقی و آباد باشیم.

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهدیشهر همچنین از مردم مهدیشهر صمیمانه  سپاسگزاری و ابراز امیدواری کردند تا بتوانند امانت دار لایقی برای رای مردم باشند و گامی موثر در جهت اعتلای شهر و کشور خود بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما