شناسهٔ خبر: 21002353 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

آخرین وضعیت پروازها در فرودگاه امام (ره) و مهرآباد آخرین وضعیت پروازها در فرودگاه امام (ره) و مهرآباد

صاحب‌خبر -
منبع: ایسنا
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از تاخیرهای به وجود آمده در برخی از برنامه های پروازی امروز به دلیل آنچه از سوی شرکت فرودگاه‌ها "بروزرسانی سیستم مدیریت آسمان کشور" اعلام شده، شرایط در دو فرودگاه اصلی پایتخت عادی است.

به گزارش انتخاب، پیگیری‌ها از فرودگاه مهرآباد نشان می‌دهد پس از تاخیر نسبتا کوتاهی که در عملیات پروازی این فرودگاه اتفاق افتاد، در حال حاضر تمام برنامه‌های پروازی طبق روال عادی جریان دارد. هر چند با توجه به گستردگی تعداد پروازهای فرودگاه مهرآباد، حتی تاخیر چند دقیقه‌ای در برنامه پروازی نیز می‌تواند تا انتهای امروز روی برخی از برنامه‌ها تاثیر منفی بگذارد اما در جریان اصلی برنامه‌های پروازی هیچ اختلالی وجود ندارد و پروازها طبق برنامه های از پیش تعیین شده ادامه دارد.

کاشانی، مدیرکل روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی نیز در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: در حال حاضر هیچ اشکالی در برنامه های پروازی فرودگاه امام خمینی وجود ندارد.

به گفته وی هر چند در تعدادی از پروازهای امروز چند دقیقه ای تاخیر ایجاد شد اما در حال حاضر فرودگاه طبق برنامه و زمان‌بندی خود فعال است و هیچ پروازی با تاخیر حاصل از بروزرسانی سیستم مواجه نیست.

ظهر امروز شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردند به دلیل بروزرسانی سیستم، ناوبری کشور تعدادی از پروازهای امروز با تاخیر انجام خواهند شد.

همچنین سازمان هواپیمایی کشور رسما اعلام کرد: بعضی خبرهای منتشره درباره توقف همه پروازهای کشور به هیچ عنوان صحت ندارد و در پروازهایی که با تاخیر مواجه شده‌اند نیز اطلاع‌رسانی دقیقی به مسافران صورت گرفته است.
منبع: ایسنا

نظر شما