شناسهٔ خبر: 21002114 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با مشارکت خیران؛

۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد صاحبخانه شدند

خانواده تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۱۶ تهران با مشارکت ۵۲۷ میلیون ریالی خیران صاحبخانه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۶ تهران به تشریح خدمات این نهاد به مددجویان تحت حمایت  در حوزه مسکن  پرداخت.

ابراهیم ذوالفقاریان،سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۶ تهران با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود، گفت: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهمترین دغدغه‌های کمیته امداد است تا خانواده‌های فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه کمک به خرید مسکن برای مددجویان در قالب پرداخت تسهیلات بلاعوض، کمک های خیران و آورده مددجو انجام می شود،افزود: با مشارکت خیران از ابتدای امسال برای ۵ خانواده فاقد مسکن با هزینه ای بیش از یک میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال مسکن مناسب ساخت و خریداری شده است.

ذوالفقاریان، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان،ساخت سرویس بهداشتی،بهسازی منازل مددجویان را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و افزود: ۵ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت در حال تعمیر و یا ساخت فضای جانبی است.

سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۶ تهران با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ خانواده تحت حمایت در نوبت خرید مسکن هستند که برای تامین آن به بیش از دو میلیارد ریال اعتبار نیاز است، بیان کرد: خیران می توانند برای مشارکت در تامین کمک هزینه خرید مسکن نیازمندان با کمیته امداد منطقه ۱۶ همکاری نموده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی تأکید کرد: نیکوکاران می‌توانند برای تأمین سرپناه خانواده‌های نیازمند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طرح رضوان به از طریق دفتر کمیته امداد منطقه ۱۶ ، یا به حساب وجوهات شرعی و امانی به شماره حساب جاری ۰۱۱۰۹۵۰۲۶۳۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۷۹۶۲ بانک ملی به نام کمیته امداد منطقه ۱۶ تهران پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما