شناسهٔ خبر: 21001954 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

عشایر و روستاییان بخوانند

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از افزایش 10درصدی مستمری بیمه بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور از دوم شهریورماه (فردا) همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش شمانیوز: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از افزایش 10درصدی مستمری بیمه بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور از دوم شهریورماه (فردا) همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد.

'علی ربیعی' روز چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران گفت: این افزایش 100 میلیارد تومان بار مالی داشت که تامین کردیم.
وی درباره بیمه کارگران ساختمانی گفت: سال جاری حدود 200هزار کارگر ساختمانی بیمه می شوند که در سطوح استاد کار و کارگر ساده ساختمانی هستند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در شروع دولت یازدهم 500 هزار بیمه شده کارگر ساختمانی داشتیم که پس از تحلیل اطلاعات مشخص شد 170هزار نفر از آنها اصلا کارگر ساختمانی نبودند.
ربیعی گفت: هم اکنون حدود یک میلیون نفر بیمه شده کارگر ساختمانی داریم. در دولت یازدهم سالیانه 100هزار نفر به تعداد بیمه شده های کارگر ساختمانی اضافه شد. با 200 هزار کارگر ساختمانی دیگر که امسال بیمه می شوند به نظر می رسد دیگر کارگر ساختمانی بدون بیمه نداشته باشیم، مگر اینکه به سازمان آموزش فنی و حرفه ای مراجعه نکرده باشند.
وی گفت: بیش از 700میلیارد تومان برای بیمه کارگران ساختمانی تخصیص داده ایم که مصارف آنها 1600میلیارد تومان است.

نظر شما