شناسهٔ خبر: 21001753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مطرح کرد؛

نباید در انتخاب شهردار تبریز تعجیل شود/ تا جایی که اطلاع دارم سرپرست تعیین می‌‌کنند/ استقبال از تبریز 2018 بدون تصویب بودجه‌ی دولتی!

نماینده‌ی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: سرپرست شهرداری کلانشهر تبریز مشخص می‌شود تا انتخاب شهردار در فرصت مناسب و بدون تعجیل صورت پذیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب‌الدین بیمقدار در حاشیه‌ی مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آناج اظهار داشت: هیئت رئیسه جدید شورای شهر توسط برگزیدگان مردم مشخص شد و به نظر ترکیب خوبی نیز در این جلسه انتخاب شده است.

وی در خصوص انتخاب شهردار کلانشهر تبریز ادامه داد: در این خصوص بر روی مصادیق صحبت زیادی انجام نشده اما هر زمانی بنده را مورد مشورت قرار دادند بر روی معیارها و بایدهای این جایگاه اظهار نظر کرده‌ام.

نماینده‌ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطر نشان ساخت: آنچنان که اطلاع دارم قرار بر این شده است تا سرپرست موقت برای شهرداری تعیین شود تا در فرصت مناسب و بدون تعجیل فرد مناسب انتخاب و معرفی گردد.

وی اذعان داشت: کلانشهر تبریز با توجه به رویداد بزرگ تبریز 2018 و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در بُرهه حساسی قرار گرفته است و متاسفانه در این زمینه نیز جز کمیته‌سازی کار دیگری انجام نشده است.

بیمقدار تصریح کرد: بجز وزارت ورزش و جوانان، بقیه‌ی اعضای دولت و وزرات‌خانه‌ها که در کمیته ملی تبریز 2018 عضو هستند، اشرافی نسبت به این مسئله ندارند لذا اعتباری نیز تا کنون در این زمینه به تبریز تعلق نگرفته است.

وی متذکر شد: به عنوان نماینده مردم در مجلس از دولت و ادارات استانی که در کمیته عضو هستند درخواست می‌کنم سریعا مصوبه‌ای که دولت برای جابجایی تا ده درصه بودجه و تحویل آن به کمیته تبریز 2018 داده را اجرا نمایند.

نماینده‌ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه تنها چهار ماه تا این رویداد بین‌المللی زمان باقی مانده است، تاکید کرد: قرار نیست در آخر 2018 کاری انجام شود، بلکه هر برنامه‌ای هست قبل از ورود به این سال باید در تبریز اجرایی شود.

انتهای پیام/

نظر شما