شناسهٔ خبر: 21001739 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

همرزم شهید حججی:

شهید حججی در امر به معروف بسیار تاثیرگذار عمل می‌کرد/ شرکت داوطلبانه شهید حججی در تمام عملیات‌ها

همرزم شهید محسن حججی با بیان اینکه شهید حججی در امر به معروف بسیار تاثیرگذار عمل می‌کرد گفت: آقا محسن در تمام عملیات‌ها داوطلبانه شرکت می‌کرد.

صاحب‌خبر -
شهید حججی در امر به معروف بسیار تاثیرگذار عمل می‌کرد/ شرکت داوطلبانه شهید حججی در تمام عملیات‌هابه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ همرزم شهید محسن حججی با اشاره به خاطرات نخستین اعزام شهید حججی اظهار داشت: من دورادور محسن را می‌شناختم تا اینکه سال 94 در نخستین دوره اعزام با محسن هم قطار بودیم و ‌به ماموریت رفتیم. برای شرکت در عملیات‌ها گروه‌بندی می‌کردیم و سپس هر گروه به نوبت به عملیات می‌پرداخت، اما محسن داوطلبانه در تمام عملیات‌ها شرکت می‌کرد؛ در آن برهه ما شش تا شهید دادیم.

وی بیان کرد: بعد از 35 روز موقعیتی پیش آمد که ما در سوریه باید به آموزش جنبه‌های دیگری از نبرد می‌پرداختیم که هر کس برای آموزش اقدام  می کرد، باید 2 ماه دیگر هم در سوریه می ماند. محسن هم از خدا خواسته، با جان و دل قبول کرد، او جزو نخستین گروهی بود که بعد از آموزش به خط مقدم جنگ رفت.

همرزم شهید محسن حججی گفت: محسن توپ‌چی تانک بود و در عملیاتی تا سه شب پی در پی به عملیات پرداخت، همان سال در آبان ماه 94 به تانک محسن موشک اصابت کرد و در عین ناباوری موشک با برخورد به تانک منحرف شد و در آن سال برای آقا محسن مشکلی پیش نیامد. دستور رسید که گروه ما باید منطقه را ترک کند و ماموریتش به پایان رسیده، محسن نمی‌خواست از ماموریت بازگردد، با وجود اینکه 52 روز مداوم در عملیات‌ها شرکت کرده بود.

وی بیان کرد: محسن بعد از بازگشتش 40 شب به جمکران رفت، آرزویش شهادت بود و جالب است که شرط ازدواج محسن با همسرش نیز شهادت بود و حتی خانواده هم خیلی در این قضیه از او حمایت می‌کردند.

همرزم شهید محسن حججی با بر شمردن برخی از صفات ممتاز این شهید گرانقدر گفت: محسن همیشه خوشرو و خوش‌خلق بود و تکه کلامش سلام حاجی بود. در بحث امر به معروف و نهی از منکر به قدری با زبانی لطیف و ملایم برخورد می‌کرد که به دل می‌نشست و بسیار تاثیر‌گذار عمل می‌کرد. محسن همیشه روحیه خستگی‌ناپذیری داشت و تا کاری را به پایان نمی‌رساند از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد.
 
منبع: تسنیم

نظر شما