شناسهٔ خبر: 21001591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ناتوانی مردم شهر شُنبه در بازپرداخت اقساط وام زلزله

رئیس شورای اسلامی شهر شُنبه گفت: بیشتر مردم این شهر زیر پوشش نهادهای حمایتی هستند و قادر به بازپرداخت اقساط وام مسکن مربوط به زلزله سال 92 نیستند.

صاحب‌خبر -

ناتوانی مردم شهر شُنبه در بازپرداخت اقساط وام مسکن زلزلهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالله عباسی وحدت در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم شهر شُنبه پس از زلزله دلخراش فروردین ۹۲ مشکلات بزرگی را پشت سرگذاشته‌اند و نیازمند کمک مسئولان هستند.

وی افزود: بزرگترین مشکل مردم این شهر باز پرداخت اقساط وام ساخت مسکن پس از وقوع زلزله است که با توجه به معیشت ضعیف مردم این شهر، بیکاری و رکود، به یک معضل برای مردم تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شُنبه با بیان اینکه تنها ۱۰درصد از مردم شهر شنبه قادر به بازپرداخت اقساط مسکن‌های ساخت شده هستند تصریح کرد: اکثر مردم این شهر زیر چتر نهاد‌های حمایتی هستند و قادر به پرداخت اقساط مسکن خود نیستند.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره ضعف زیرساخت‌های شبکه اینترنت در شهر شُنبه گفت: از بهمن سال 95 اقداماتی در جهت نصب دکل و آنتن‌ اینترنت پرسرعت در این شهر صورت گرفت، ولی پس از آن کاری برای تکمیل آن توسط مخابرات انجام نشده است.


نظر شما