شناسهٔ خبر: 21001544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

قائمی: تورنمنتی مهم را پیش رو داریم / همه تیم‌ها برای سكو تلاش می‌كنند

دریافت‌كننده تیم ملی والیبال ایران گفت: همه تیم‌هایی حاضر در مسابقات قهرمانی قاره‌ها برای سكو نشینی تلاش می‌كنند.

صاحب‌خبر -

فرهاد قائمی در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال مردان برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی قاره ها گفت: بعد از مسابقات انتخابی والیبال قهرمانی جهان كه در اردبیل برگزار شد و توانستیم سهمیه مسابقات  جهانی را كسب كنیم، چند روزی استراحت كردیم و حالا دور جدیدی از تمریناتمان را آغاز كرده ایم.

وی ادامه داد: تورنمنتی را پیش رو داریم كه برایمان بسیار مهم است. برترین تیم های جهان در آن شركت می كنند و این نشان می دهد كه اهمیت این رقابت ها به شدت بالاست و باید با حداكثر آمادگی و نهایت توان در آن رقابت ها حضور پیدا كنیم.

بازیكن  تیم والیبال ایران اضافه كرد: تلاش ما این است كه با عملكرد خوب در مسابقات قهرمانی قاره ها بتوانیم پایان خوبی در سال 2017 داشته باشیم. این آخرین تورنمنت تیم ملی در سال 2017 است و این اهمیت مسابقات را برای ما افزایش می دهد.

قائمی درباره حریفان ایران در تورنمنت قهرمانی قاره ها گفت: حریفان سرسختی پیش رو داریم، حتی تیم ژاپن نیز جزء تیم هایی است كه با استفاده از امتیاز میزبانی تمام تلاش خود را برای كسب مقام به كار می گیرد. هر 6 تیم به دنبال این هستند كه سكوی این رقابت های مهم را از آن خود كنند و تیم ایران هم از این قائده مستثنی نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما