شناسهٔ خبر: 21001441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استقبال سازمان بسیج ورزشکاران از پیام حاج صفی

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی فوتبالیست های ایرانی که در باشگاه پانیونیوس یونان توپ می زنند، در دیدار برگشت تیمشان برابر تیم مکابی رژیم صهیونیستی در چارچوب پلی آف لیگ اروپا به میدان رفتند. این دو بازیکن در دیدار رفت که در سرزمین های اشغالی برگزار شد، حضور نداشتند ولی در دیدار برگشت با فشار باشگاه متبوع خود به میدان رفتند.
بعد از برگزاری این دیدار احسان حاج صفی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیامی را به شرح زیر منتشر کرد: «در این روزهای پرتلاطم مردم عزیز کشورمان در سوگ قهرمانان دلاور خود، هر روز فداکارانه شهیدی را در راه آرمان های انقلاب و امنیت میهنمان تقدیم می کنند. شهید قهرمان محسن حججی از نمونه بارز این فداکاریهاست که هر انسان آزاده را به تعظیم و تکریم وا می دارد. ما نیز همچون هر ایرانی با غم و اندوه این دلاوریها را می ستاییم؛ با کمال تاسف در این ایام، مردم عزیز کشورمان با رنجیدگی به حق اتفاقی که نمی بایست رخ می داد را به قضاوت نشستند. اما به یاد داشته باشید ما همواره برای نشاندن لبخند شادی بر لبان 80 میلیون ایرانی تلاش کرده و آن را افتخاری برای خود می دانیم. ما همراه مردم پر افتخار ایران در راه انقلاب و رهبری حرکت خواهیم کرد و مسلمان و ایرانی بودن را مایه سرافرازی و سربلندی خود می دانیم.»
سازمان بسیج ورزشکاران امروز و در پی پیام احسان حاج صفی، باتشکر از این پیام و انقلابی خواندن این موضع گیری اعلام کرد: هرچند دیرهنگام اما از اقدام بجای این بازیکن تیم ملی فوتبال در برائت از عمل انجام شده و اعلام وی مبنی بر حرکت درمسیر انقلاب و رهبری تشکر می کنیم.
سازمان بسیج ورزشکاران اعلام کرده است، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند الگوی ورزشکاران پهلوان کشور، شهدای والامقام جنگ بویژه شهدای گرانقدر مدافع حرم هستند.
سازمان بسیج ورزشکاران ابراز امیدواری کرده است: ان شاءالله همچون گذشته ورزشکاران ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با ورزشکاران این رژیم کودک کش خودداری کرده و باعث عزت مسلمانان جهان شوند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@همراه شوید.
ورزشی**9129** 1701
خبرنگار: مهدی رهبر* انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*

نظر شما