شناسهٔ خبر: 21000992 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دریافت طرح از دانشمندان ۲۵کشور در جشنواره بین المللی خوارزمی

براساس اعلام دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، تاکنون از دانشمندان و برجستگان علمی ۲۵ کشور خارجی به این دبیرخانه طرح ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، فرایندهای علمی و اجرایی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با اعلام فراخوان عمومی در داخل و خارج از کشور (به چهار زبان فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی) از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی فعالیت خود را با پذیرش و ارزیابی طرح‌های داخلی و خارجی در ۱۸ گروه تخصصی آغاز کرد که در رشته‌های برق و کامپیوتر، کشاورزی و منابع طبیعی، مکانیک، فناوری‌های شیمیایی، علوم پایه، فناوری نانو، مهندسی نرم افزارو فناوری اطلاعات، مواد، متالورژی و انرژی های نو، عمران، مکاترونیک، صنایع و مدیریت فناوری، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، هنر، معماری و شهرسازی، هوافضا، علوم پزشکی و طرح‌های برگزیده دوره‌های قبل که موفق به تجاری سازی و تولید ملی شده‌اند بود.

تاکنون از دانشمندان و برجستگان علمی ۲۵ کشور جهان در این رقابت علمی طرح دریافت شده است و پانزده نهاد علمی بین‌المللی از این دوره از جشنواره حمایت کرده‌اند.

مهلت ارایه طرح و ثبت نام الکترونیک و ارسال مدارک به سی و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی تا پایان شهریورماه ۱۳۹۶ است. علاقمندان می‌توانند طرح‌های خود را در هجده گروه تخصصی و در چهار محور پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، نوآوری و ابتکار به دبیرخانه جشنواره  ارسال کنند.

نظر شما