شناسهٔ خبر: 21000703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل هواشناسی استان زنجان:

هوای استان زنجان خنک می شود

زنجان-مدیر کل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان زنجان گفت: از فردا (پنجشنبه) دمای هوای استان زنجان به صورت محسوسی خنک می شود.

صاحب‌خبر -

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: آسمان زنجان صاف بوده و وزش باد استان را فرا می گیرد ولی از روز پنجشنبه  سرعت وزش باد بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر خواهد بود. 

وی با بیان اینکه وزش باد در استان زنجا ن  شدید می شود، اظهار کرد: در این میان به شهروندان زنجانی توصیه می شود از تردد در کنار ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده  و تاسیسات خود داری کنند.  

مدیر کل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آورشد: از فردا روز پنجشنبه دمای هوای استان زنجان به صورت محسوسی  خنک می شود. 

یاغموری  تصریح کرد: در۲۴ ساعت گذشته شهرماهنشان  دراستان زنجان با دمای بیش از ۳۹ درجه سانتیگراد  گرمترین شهراستان ثبت شد و خیر آباد با ۱۵ درجه  سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهر و ایستگاه این استان بود. 

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: دمای فعلی شهر زنجان نیز ۲۲ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد گرم شده است. 

نظر شما